Suomi
Gamereactor
Videos
HQ

Gaming Gossip: Jakso 11 - Elämmekö pelisovitusten kulta-aikaa?

Fallout menestys mielessä ja myös useita tulevia sovituksia työn alla keskustelemme siitä, ovatko pelisovitukset seuraava suuri elokuvavillitys.

Audio transcriptions

"Hei kaikille ja tervetuloa takaisin Gaming Gossip -ohjelman uuteen jaksoon.
Tämä taitaa olla 11. jaksomme. En oikeastaan ole ihan varma.
Taitaa olla 11. Ei, koska olemme itse asiassa yhden edellä Gaming Gossipissä."

"Joo, mutta olemme yhden edellä. Joo, koska oli yksi viikko, jolloin emme nauhoittaneet elokuvahumua.
Olemme siis yhden edellä Gaming Gossipissä.
Tiedän, että on vaikeaa seurata näitä asioita.
Mutta Alex on täällä, kuten tuosta voi päätellä."

"En ollut täällä edellisessä. Ei, en ollut. Mitä helvettiä? Missä minä olin?
No, nauhoitimme aiemmin viime viikolla, joten taisit olla poissa.
Mutta minä ja Dav puhuimme, muistaakseni Star Wars Outlawsista kokonaisen tunnin.
No, kokonainen tunti, 20 minuuttia."

"Täysi tunti, perkele. Mitä tapahtuu, kun lähden pois?
Se on mennyt ihan päin helvettiä.
Mutta joo, ei, Dav ei ole täällä tällä viikolla, valitettavasti. Hän on matkoilla.
Joten me olimme, tiedättehän, Alex tulee hänen tilalleen."

"Astu takaisin ylös. Joo, astu takaisin ylös. Tänään olemme vain minä ja Alex.
Ja aiomme puhua, kuten teimme itse asiassa hiljattain Film Frenzyssä, lisää Falloutista.
Se on kaikkien keskustelujen aihe tällä hetkellä.
Joten ajattelimme, että se olisi, se on oikea päätös puhua siitä uudelleen."

"Pohjimmiltaan kysymys, josta olemme tulleet keskustelemaan enemmän kuin mistään muusta, on, Olemmeko pelisovitusten kulta-aikakaudella?
Vai onko tämä pelisovitusten kulta-ajan alku?
Miten kehystit sen, Alex, liittyen MCU:hun?
No, oon nähny monien ihmisten olevan niinku, että tiedätkö miten vuonna 2008 Iron Man tulee ulos?
Ja The Incredible Hulk, mutta emme välitä siitä, koska se ei oikeastaan tullut ulos."

"Woah, woah, woah, woah, woah, woah.
Mutta Iron Man tulee ulos ja kaikki ovat kuin, odota hetki.
Tämä B-listan supersankari, josta kukaan ei tiennyt ennen vuotta 2008, ellet ollut sarjakuvien lukija, eikö?
Ja siellä on, niinku verrattuna vaikka mangan lukijoihin, sarjakuvien lukijoita on tuskin yhtään."

"Ja niin kukaan ei oikeastaan tykännyt Iron Manista.
Ihmiset tunsivat Batmanin, Teräsmiehen, Hämähäkkimiehen.
Ehkä...
Hulk, kuten kaikki tuntevat Hulkin."

"Ehkä Hulk.
Kukaan ei oikeastaan, niinku ihmiset tunsivat Hulkin, mutta he eivät tunteneet Hulkia.
Wolverine, X-Men, ne oli isompia, eikö?
Mutta kuten Iron Man, The Avengers, kaikki ne."

"Raaputtakaa mitä tiesitte tänään, lapset.
Koska kukaan ei välittänyt paskaakaan.
Ja sitten tulee Iron Man ja ihmiset sanovat, että tuo hahmo on hyvin karismaattinen.
Hän on kuin MCU:n Batman, jossa hänellä on kaikki rahat."

"Mutta hän on myös, hän on kuin, hän on siisti.
Taisimme menettää Alexin.
Mutta kyllä, aion jatkaa puhumista, kun luulen, että olemme menettäneet Alexin.
Katsotaan, jos hän palaisi hetken päästä."

"Hän on kokonaan poissa.
Taisimme menettää hänet.
Rautamies, Batman, mitä tahansa, heti kun MCU syntyy, Siinä kaikki mitä meillä on seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi isoja blockbustereita."

"Se oli luotettava juttu, lukuunottamatta Fast and the Furiousesia.
ja Transformersit, niin kuin, niillä tehdään rahaa, tekemällä supersankarielokuvan.
Ja näitte DC:n yrittävän sitä ja epäonnistuvan siinä, tiedäthän, jatkuvia yrityksiä, kuten, tässä on Teräsmies, tässä on Justice League, tässä on mitä tahansa."

"Ja nyt ihmiset kysyvät, ovatko pelisovitukset uusi versio siitä?
Onko olennainen ajatus, että näemmekö vain pelisovituksia.
luotettavina lipputuloina seuraavan vuosikymmenen ajan?
Koska ne tekevät rahaa."

"Se on jotain, jopa laadussa, Film Frenzy, Magnus sanoi vihaavansa Five Nights at Freddyä.
Ymmärrän täysin miksi, mutta se tekee rahaa.
Se on kiistaton objektiivinen tosiasia, että ihmiset johtokunnissa..."

"välittävät, ja siksi uskon, että tulemme luultavasti näkemään heitä paljon enemmän.
niin kauan kuin tämä suuntaus jatkuu.
Olenko minä kuollut?
Joo, olen samaa mieltä. Ei, ei, ei, ei, olet kunnossa."

"Olen samaa mieltä. Luulen, että, kyllä, luulen, että olet luultavasti oikeilla jäljillä.
Tosin, myönnettäköön, en usko, että he ovat vielä keksineet sitä.
Luulen, että olemme noin kahden vuoden päässä siitä, että saamme sen...
seuraavana suurena villityksenä siitä yksinkertaisesta syystä, että on olemassa joitakin, on paljon tällaisia pelisovituksia, jotka tulevat ulos..."

"jotka ovat aivan kamalia.
Tai sellaisia, joiden kohdalla vain kysyt miksi?
Kuten PlayStation-tuotannot ovat minulle iso juttu.
Kyllä, tiedämme, että heillä on kuten Horizon Show työn alla."

"Se on niinku tavallaan muka niinku aika tavalla uusi, tavallaan ainutlaatuinen lähtökohta myös.
Ei mikään suora adaptaatio Horizon Zero Dawnista tai vastaavaa.
Sitten on myös God of War sarja, jota he tekevät myös Prime Videolle."

"Se on siis aika jännittävää.
Mutta samaan aikaan he myös sitoivat resursseja Gran Turismon tekemiseen.
live action -elokuvana, mikä on outoa, koska en tiedä miksi.
Anteeksi, perustuu tositarinaan."

"Joo, tiedän että se perustuu tositarinaan.
Ei, se on koko slogan.
Eikö Gran Turismo perustu tositarinaan?
Joo...
Ei se taaskaan mikään kamala elokuva ollut."

"Ajattelen vain, että miksi katsomme Gran Turismoa yhtenä ensimmäisistä?
Tiedätkö, The Last of Us on helppo, mutta se on myös tuore.
ja se on pohjimmiltaan vain uusintaversio.
Ja sitä saa vain niin monta tuotantokautta."

"Korkeintaan kolme.
Elleivät he aio tehdä samaa kuin Game of Thronesin kanssa...
ja menevät lähdemateriaalin ohi.
Mutta kukaan ei tule pitämään siitä."

"Ei todellakaan.
Ihmiset tuskin pitävät The Last of Us Part II:sta sellaisenaan.
Suurin osa ihmisistä on todella jakautunut sen suhteen, huomaan.
Koska he joko rakastavat tarinaa ja ovat, loppuosa oli vähän..."

"Tai sitten ne on niinku, mä inhosin sitä tarinaa.
Tiedäthän, se golfmailan tapaus.
Me voimme puhua siitä aika vapaasti nyt, eikö?
Tarkoitan, se ei ole spoileri."

"En mainitse sitä, mutta...
Taitaa kuitenkin olla yksi niistä asioista, sanotaanko laajemmalle yleisölle, ihmisille, jotka eivät pelaa pelejä, kun se ensimmäinen jakso tulee ulos ja se päättyy niin kuin me kaikki tiedämme sen päättyvän."

"Luuletko, että se on ensimmäinen jakso?
Uskon kyllä. Uskon.
Koska...
Olisivat varmaan voineet venyttää koko kauden ensimmäisen puoliskon."

"ilman, että se olisi vieläkään tapahtunut.
Taitaa olla ensimmäinen jakso koska tapa, jolla se kehystetään pelissä, on hyvin paljon...
Se tapahtuu aikaisin ja sitten on paljon takaumia..."

"takaisin Ellien ja Joelin tekemisiin, eikö?
Joten uskon, että he tekevät sen suhteellisen aikaisin - ja laittavat Ellien polulleen.
En minä tiedä."

"En tiedä koska asia on niin, he sanovat venyttävänsä toisen osan useammaksi kaudeksi, eikö niin?
Sitä minäkin ajattelin.
Sitä he ajattelevat, joten..."

"En minä tiedä.
Mutta ainoa syy miksi sanon, että se tulee olemaan aikaisin, on se, että ilmeisesti Pedro Pascal on jo kuvannut sitä varten.
Hänellä on viikset pois tai jotain, eikö olekin?
Joten se saa ajattelemaan, että jos hän on jo kuvannut sen, hän ei ole voinut ampua paljon, mikä saa minut ajattelemaan, että häntä ei varmaankaan tulla näkemään kovin paljon."

"Joo...
Se olisi outoa.
Joka tapauksessa, takaisin...
Ja Bella Ramsey vei show'n.
Joo."

"Tuo on iso kysymys, eikö olekin?
Se on hyvin iso kysymys.
En minä tiedä.
Erittäin kyseenalaista.
Mutta sitten myös PlayStation, toinen juttu on Twisted Metal, josta puhuit hiljattain."

"En todellakaan pitänyt siitä ohjelmasta.
En päässyt siihen yhtään mukaan.
Ja luulen vain, että...
En ole koskaan nähnyt sitä."

"Haastattelin sen tekijää, en koskaan...
En koskaan saanut tilaisuutta katsoa sitä.
En halunnut...
Kuten, seuloja oli rikki."

"Seulontaohjelma ei antanut minun katsoa sitä.
Joten en voinut katsoa sitä.
Ja niin minun piti vain tavallaan...
Tavallaan vähän huijata."

"Mutta siinä olen parhaimmillani.
Kuten kaikki, jotka ovat nähneet Alex Hoffmanin Game Reactorin haastattelun aiemmin...
Joo...
Siinä kohtaa minä tulen parrasvaloihin."

"Mutta ei, se on mielenkiintoista.
Koska kyllä, mielestäni siellä on vielä aika paljon osumia ja huti.
Halo on mielestäni keskellä.
Ei ihan hitti, ei ihan huti, en usko."

"Minusta se on vain...
Se on vain siinä.
On olemassa.
Jotkut ihmiset rakastavat sitä.
Jotkut ihmiset vihaavat sitä."

"Minusta suurin osa ei katso.
Niinku, jos pitäis sanoa, onko se oikeesti niinku....
Luo keskusteluja sillä tavalla kuin esimerkiksi Fallout-sarjassa?
Ei oikeastaan."

"Se on tavallaan tuolla joka kerta kun uusi kausi tulee ulos.
Niin, ja siihen on monia eri syitä.
Niin se taitaa olla myös.
Luulen että..."

"Joo, mielestäni Fallout on olemassa omalla tavallaan.
Siinä mielessä, että se on hyvin, hyvin laadukas sarja.
Toisin kuin Halo, Fallout on mielestäni...
Minusta siinä on ikään kuin ylimääräistä huolellisuutta, joka on hoidettu..."

"Tässä sarjassa, toisin kuin Halossa.
Mutta samalla ne ovat hyvin erilaisia sovituksia.
Hyvin erilaisiin tarkoituksiin.
Ja en usko että ihmiset ymmärtävät sitä Halon kohdalla kovinkaan paljon."

"Joo.
Minusta ne ovat hyvin...
Heillä on yhä tämä ajattelutapa, että Halo on olemassa pelisarjana...
Kuten se teki Halo 3:n, ODST:n, Reachin, tiedäthän."

"Halo 2, tuollainen aikakausi.
Niinku, Halo ei ole ollut erinomainen pitkään aikaan.
Halo saavutti huippunsa jo aikaa sitten.
En usko, että se palaa koskaan tuohon."

"Ei, ei, ei.
Halo 4 oli parhaimmillaan ihan ok.
Halo 5 oli...
No, todella kamppaili.
Infinitellä oli hauska kampanja."

"Kauhea lanseeraus muuten, todella.
Kauhea tuki.
Ja se paranee.
Mutta emme katso Haloa enää samalla tavalla kuin ennen.
Ja sama pätee moniin muihin franchising-ohjelmiin."

"Ja luulen, että siksi Halo-keskustelu saa minut hieman ymmälleni.
Koska en koskaan mennyt Halo-ohjelmaan ajatellen...
Tässä se on.
Tämä tulee olemaan taas Halo 2:n tasoista laatua."

"Halo-huippu, Halo-pyyhkäisy.
Tiedätkö, en tiedä.
En ole ihan varma, mitä me odotamme tuolta.
Ja rehellisesti sanottuna, se on..."

"Ja se huolestuttaa minua hieman Borderlandsissa.
Koska minusta Borderlandsissa on...
Se saavutti huippunsa jo kauan sitten.
Ja rakastan sitä edelleen."

"Rakastan Borderlandsia edelleen niin paljon.
Mutta tämän tulevan elokuvan traileri ei anna minulle minkäänlaista uskoa siihen.
Olenko minä nyt ankara?
Tiedän, se on kuitenkin täydellinen juttu."

"Ei, minusta se on täysin totta.
Minusta se voi olla yksi huonoimmista elokuvista mitä olen nähnyt vuosiin.
Ja silti varmaan silti pitäisin siitä.
Kuten, nauttisin siitä luultavasti silti."

"Koska siitä voi tehdä huonon, mutta kunhan se on nautittavaa.
Se tuottaa rahaa.
Koska ihmiset menevät katsomaan sitä.
Kuten Five Nights at Freddy's."

"Se ei ole hyvä elokuva.
Se ei objektiivisesti katsoen ole hyvin tehty elokuva.
Se on elokuva, joka ei ole kuin...
Five Nights at Freddy's olisi pitänyt tehdä ensimmäisen pelin ilmestymisen jälkeen."

"Koska kaikkien sen jälkeen ilmestyneiden pelien jälkeen, he ovat lisänneet paljon tarinaa, jossa ei ole mitään järkeä.
Koska kaveri nimeltä Game Theories joutui selittämään sen kaikille.
Koska kaveri, joka teki sen, ei oikeasti tiennyt mitä teki."

"Ja sitten he ovat laittaneet kaiken sen tarinan siihen.
Elokuva ei siis ole oikeastaan pelottava enemmän kuin oppitunti Five Nights at Freddy's -tarinasta.
Eikä siinä siis ole oikein mitään rakastettavaa.
Mutta samalla minulla oli hauskaa sen kanssa."

"Koska animetroniikka on todella hyvin tehty.
Siellä on hauskoja tappoja.
Ja on joitakin hyviä kohtia.
Ja se on myös kuin..."

"Joo, se on Five Nights at Freddy's -elokuva.
Se on hauska.
Hassua, että se on edes olemassa.
Sama juttu Borderlands-elokuvan kanssa."

"Sitä ei todellakaan pitäisi olla olemassa.
Jos ajatellaan pelejä ja Hollywoodia ovat aina olleet hyvin erillisiä.
Ja nyt ne ovat sulautumassa yhteen.
Ja se luo..."

"Tiedätkö sen Rick and Morty -jakson?
Jossa Summer ja Morty saavat vahingossa insestivauvan.
Ja siitä tulee kuin valtava avaruusvauva.
Se on kamalaa katsottavaa."

"Minusta tuntuu, että tuo on videopelien ja Hollywoodin sekoitus.
Joskus se on ihan hyvä.
Mutta jos sitä tuijottaa liian kauan niin se on aika ruma.
Ei, ei todellakaan."

"Toivoisin todella, että Borderlands tekisi vaikutuksen tuossa trailerissa.
Koska haluan todella, että se on hyvä.
Minä todella haluan.
Mutta se ei vain ole siellä."

"Mutta sitten taas meillä on paljon erilaisia muita asioita tulossa tulevaisuudessa.
Pelisovituksia, joita on tulossa.
Mukaanlukien yksi, jonka kuvaukset päättyivät hiljattain.
Eli Minecraft."

"En ole kovin varma mitä tuosta pitäisi odottaa.
Taas se sopii tavallaan samaan ajattelutapaan kuin Five Nights oikeastaan.
Koska Minecraftissa ei oikeastaan ole tarinaa.
Se on tavallaan vain mennä ulos maailmaan ja tehdä oma juttu."

"Ja joo, siitä on tehty kokonainen elokuva.
Elävää toimintaa myös, eikö?
Luulen että siitä tulee samanlainen kuin Jumanji.
Joo, se on elävää toimintaa."

"Joten luulen että siitä tulee samanlainen kuin Jumanji.
Jossa joku vedetään Minecraftiin.
En tiedä tuleeko siitä hyvä vai ei.
Kumman luulet vetävän sisään?
Jack Black vai Jason Momoa?
Ilmeisesti Jack Black koska hän on Steve, eikö?
Kuka on Steve?
Se on joko hän, Jason Momoa tai Pedro Pascal."

"Yksi heistä on Steve.
Olen aika varma, että se on Jack Black.
Mutta en ole 100% varma.
Joten luulen, että se on luultavasti Jack Black, eikö?
Ja sitten Matt Berry esittää sikaa."

"Kaikki kuulostaa paperilla todella hyvältä.
Mitä tulee castingiin.
Ja sitten kuulen live actionia.
Olen kuin, no siinä ei ole mitään järkeä."

"Jos olisit tehnyt sen kuin yhden niistä Minecraftin YouTube-animaatiovideoista.
Tiedäthän, jossa se on niinku ylikyllästetty.
Ja se on kuin todella huonoa 3D CGI:tä.
Mutta he saavat paljon katselukertoja, koska lapset klikkaavat sitä."

"Ja ne on niinku, tiedäthän, Minecraft-elokuva, ihan sama.
Minä katson sen.
Olisivatpa tehneet tuollaisen, rehellisesti sanottuna.
Se tekee varmaan noin 2 miljardia lipputuloissa."

"Koska lapset rakastavat edelleen Minecraftia tavalla, joka on kuin...
Minecraft ilmestyi kun minä ja sinä olimme kouluikäisiä.
Tiedätkö mitä?
Ja se on outoa ajatella."

"Miten se vaikuttaa yhä samalla tavalla ihmisiin, jotka olivat samanikäisiä kuin me, kun se ilmestyi.
Koska se on vain niin suosittu.
Ja lapset menevät katsomaan sitä.
He raahaavat vanhempansa katsomaan sitä."

"Sellaista, että en usko, että olisi edes sama kuin Super Mario Bros -elokuvassa.
Koska mielestäni Super Mario ei nyt ole läheskään niin suuri lasten keskuudessa kuin Minecraft on.
Ei, ei, ehdottomasti ei.
He vaahtoavat suu vaahdossa tästä."

"Lapset kaipaavat kaivoksia.
Kyllä he haluavat.
Mutta joo, se on taas outoa.
Koska Minecraft minulle...
Se sopii tavallaan siihen samaan..."

"Mutta Minecraft on kyllä outo.
Koska se on tavallaan olemassa kuten Sonic the Hedgehog, eikö?
Kun he tekivät niistä live-action-versioita.
Koska en ollut ihan varma miten Sonicin voisi oikeasti tehdä live-actionina."

"Koska sillä ei ole oikeastaan tarinaa myöskään, eikö?
Se on kuin pelkkää tasohyppelyä tasohyppelyn vuoksi.
Kuten Mario.
Mutta he tekivät todella hyvän elokuvan."

"Ja he tekivät tosi hyvän toisen elokuvan.
Ja sitten tässä kuussa saimme Knucklesin live-action tv-sarjan.
Mihin en rehellisesti sanottuna oikein usko.
En oikein tiedä miksi he tekevät noin."

"Mutta sitten meillä on kolmas elokuva tulossa joulukuussa.
Josta uskon, oletan, että tulee myös aika hyvä.
Siinä tulee olemaan Shadow.
Kuka näyttelee Shadowia? Tiedämmekö sen jo?
En usko, että tiedämme."

"Tosin, jos Colleen O'Shaughnessy, mikä hänen nimensä onkaan, yksityiskohtia...
Kuten, miksi emme voi saada Shadowin ääninäyttelyä?
Pidän Ben Schwartzin ääninäyttelijöistä Sonicissa.
Mielestäni hän jotenkin sopii rooliin."

"Mutta en ole koskaan oikein ymmärtänyt Idris Elban Knucklesia.
En tajunnut sitä.
En vieläkään usko, että se toimii.
Se olen minä, Knuckles."

"Niin, se olen minä, Knuckles.
Hyvä on, kaveri.
Enpä tiedä.
Siitä tulee kummallinen.
Mutta sitten myös, meillä on paljon suuria tulossa tulevaisuudessa."

"Mario Brothers...
Super Mario Brothers elokuvan jatko-osa.
Jolle ei taida olla vielä kunnon nimeä.
Se on vain jatko-osa tai jotain."

"Numero kaksi.
Luultavasti kakkosen jatkopaikka, eikö?
Joo.
Ja sitten on myös Legend of Zelda -elokuva.
Josta tulee luultavasti seuraava todella, todella iso, oletan."

"Riippuu Minecraftista.
Se on todella...
Aliarvioimme Minecraftin voiman, luulen.
Koska se on kaikkien aikojen myydyin peli, eikö?
Tetris taitaa olla edelleen."

"Mutta Minecraftin on oltava siellä ylhäällä.
En ole kovin varma tuosta.
Minecraft on ainakin toiseksi paras.
Kaikkien aikojen myydyimmät pelit."

"Mennään.
Wikipedia.
Minecraft, ykkönen.
Tetris, numero kolme.
Vai niinkö?
Mitä se lyö?
Gran Turismo?
Gran Theft Auto?
Gran Turismo."

"Gran Turismo.
Perustuu tositarinaan.
Paras...
Joo, Minecraft, 300 miljoonaa kirjoitushetkellä.
Ja jos jokainen noista muuttuisi elokuvalipuksi..."

"Kaikkien aikojen suurin elokuva.
Joo, ehdottomasti.
Ihmettelen kuitenkin, miksi emme ole vieläkään saaneet jatko-osaa Detective Pikachulle.
Ihmettelen, miksei ole tullut yhtään merkittävämpää live-action Pokemon-elokuvaa."

"Koska se on varmasti markkinat, joita he voivat hyödyntää.
Menikö Detective Pikachu hyvin?
Siinäpä se kysymys taitaa olla.
Luulen että se oli."

"Luulen että se oli reilut 700 miljoonaa.
450 miljoonaa?
Jessus sentään.
Mikä on budjetti?
Budjetti 150 miljoonaa."

"Joo, miksei sille ole tullut jatko-osaa?
En minä tiedä.
Luulisi, että nyt kun ollaan videopelisovitusten aikakaudella, että ihmiset haluaisivat jotain tällaista."

"Ja jälleen kerran, he tavallaan ampuivat itseään jalkaan hieman valitsemalla Detective Pikachu -brändin sopeutettavaksi.
Sen sijaan, että tekisit siitä vain Pokemon-elokuvan.
Mutta ehkä sitäkin he harkitsevat tulevaisuudessa."

"Se ei tosin ole Nintendon tehtävä.
Se on enemmänkin Pokemon-yhtiön päätös.
Joo, Pokemon on aina ollut mielestäni myös animoituneempi.
Niiden juttujen kanssa."

"Siis Pokemon, jopa ensimmäinen elokuva, se tuotti 172 miljoonaa lipputuloissa.
Ja se oli silloin kun Pokemon oli juuri tulossa ulos.
Se julkaistiin vuonna 2000."

"Taitaa olla jopa aikaisemmin.
1998, joo.
Ei ole mitään väärää tehdä animaatiota.
Voisit mahdollisesti tehdä yhteistyötä Studio Ghiblin kanssa."

"Tehkää jotain sellaista.
Se riippuu.
Luulen että Miyazaki, hän vihaa.
Hän näyttää vihaavan elämää.
En tiedä oletko koskaan nähnyt pätkiä hänen dokumenttielokuvastaan."

"jossa hän katsoo animaatioitaan ja laittaa kätensä päänsä päälle - ja hän sanoo, ettei kukaan muista minua.
Mutta millä hinnalla?
Ja hän on niin maassa."

"Hän tekee niin hyvää työtä.
Aidosti yksi sukupolvemme taiteilijoista.
Minä sanon meidän sukupolvemme.
Hän ei ole yhtä vanha kuin me."

"Tiedätkö mitä tarkoitan?
Yksi parhaista elävistä taiteilijoista mielestäni nykyään.
Taitaa johtua siitä, että hän vihaa poikaansa.
Etkö ole kuullut tästä?
En, en."

"Hänen poikansa on yrittänyt seurata hänen jalanjälkiään mutta hänellä ei vain ole lahjoja siihen.
Ja siksi hän vihaa poikaansa.
Ja hän vihaa sitä, että kun hän kuolee, hänen poikansa yrittää luultavasti ottaa Ghiblin haltuunsa."

"Siitä tulee vähän niinkuin Brian Herbert, se kaveri joka on Frank Herbert, joka kirjoitti Dunen, hänen poikansa, joka kirjoitti paljon ylimääräisiä Dune-romaaneja.
jotka vain pilaavat koko jutun.
Siis Christopher Tolkien ei ole yhtä huono."

"Sellaiset ihmiset jotka vain ottavat koko sarjan haltuunsa.
Se on sellainen elokuvahullu keskustelu, mutta Ghiblin Pokemoniin en toivoisi niin paljon.
koska voisin kuvitella, että Miyazaki vaikuttaa hyvin korporaatiovastaiselta franchisingia ja muuta sellaista vastaan."

"Ei, ei todellakaan.
Heittäisin Studio Ghiblin tuohon mukaan.
joka olisi todella mukava nähdä.
Mutta taas, olemme nähneet sen ennenkin."

"Pokemon Concierge ilmestyy Netflixissä ja kaikki sanovat, että vau, tämä on tosi siistiä.
Mutta miksi ihmiset eivät ole tutustuneet brändiin?
Miksi he eivät anna ihmisten tutustua brändiin enempää?
Sitä en ymmärrä Pokemon-yhtiössä."

"Koska jos he tutkivat sitä liikaa, he tajuavat, että Pokemon-yhtiön tekemät pelit - eivät ole niin hyviä.
Ja he sanovat, Voi, miksei meillä voi olla Pokemon Concierge peliä?
Ja Pokemon Company tulee olemaan, emme tiedä."

"Emme tiedä miten se tehdään.
Me tiedämme miten tehdä sama peli, joka on ollut 20 vuotta.
ja sinun on parasta syödä sitä ja sinun on parasta pitää siitä.
Kunhan katsot Digimonilla on mahdollisuus tässä tehdä hulluinta mitä voi kuvitella."

"Valtaa maailma.
Rakastan Digimoneita.
Toivoisin Digimonia tai vaikka Bakugania.
Yu-Gi-Oh! ei oikeastaan lasketa.
koska Yu-Gi-Oh! oli oma juttunsa."

"Missä Yu-Gi-Oh! elokuva on?
Tuon minä haluan nähdä.
Pelaavatko ihmiset vielä Yu-Gi-Oh! Ostavatko ihmiset vielä kortteja ja kaikkea?
Turnauksissa ja vastaavissa on edelleen ihmisiä."

"Sitä löytyy aina.
Mutta se on kuin, luin hiljattain artikkelin, - kaverista, joka oli Yu-Gi-Oh! -turnauksessa - joka tarkoituksella hävisi koska hänen vastustajansa haisi niin pahalle."

"Hän on kuin, hän on pieraisemassa.
Pöydässä.
Mutta siellä on varmaan niinku, siellä on vielä niinku, En ole varma, paljonko palkintorahaa on."

"koska Yu-Gi-Oh! ei ole niin massiivinen.
Mutta se on varmaan jotain reilua 1000 dollaria tai jotain, Tiedäthän, kuin palkinto turnauksessa.
Tulet paikalle ja saat, päätät olla ottamatta 1000 dollaria koska joku kaveri ei ole käynyt suihkussa kuukausiin."

"Kunnioitan sitä.
Biologisen sodankäynnin käyttö on järkevää.
Joo.
Mutta ei, kierretäänpä sitten takaisin pyöristämään tätä."

"Palataanpa vielä yhteen pisteeseen.
Palataan takaisin pisteeseen, mikä se pointti olikaan.
Joo, ollaanko me mukana, ollaanko me, mitä mieltä olet?
Olemmeko kultaisen aikakauden alussa videopelisovitusten vai ollaanko nyt siinä?
Mitä arvelet?
Luulen että se, niinku kulta-aika, se on mielenkiintoinen asia koska meillä ei ole sellaista.., kuten MCU:ssa, jossa on vain yksi tie, jota seurata."

"ja kaikki, mikä siitä lähtee.
Oli siis muitakin supersankarielokuvia, kuten sanoin, kuten Justice League ja DC ja ne epäonnistuivat."

"Ja sinä olit niinku, No, seuratkaa Marvelin rataa.
Tuo on tasaisesti aika hyvä.
Ei ole tasaisen hyvää rataa jota seurata videopelisovitusten kohdalla."

"Minusta tuntuu, vaikka meillä on ollut Arcane.
Luulen, että meidän on lähdettävä liikkeelle siitä radasta.
on asioita, jotka ovat menneet menneisyydessä jotka ovat olleet aivan kamalia."

"Älkää vain tehkö tuota uudestaan, niin kaikki on hyvin.
Joo.
Älä anna meille, jopa kuin vuoden 2017 Tomb Raider, Tiedättehän, se jossa on se nainen Ex Machinasta, Älä tee sitä."

"Antakaa meille kuten Arcane, cyberpunk edge runners, juttuja, jotka työntävät rajoja tavalla, joka.., jopa kuten The Last of Us, Sanoisin että yritä olla tekemättä tuota uudestaan koska se toimii vain niin hyvin esimerkiksi The Last of Usin kanssa kun tarina on niin helposti käännettävissä."

"Kuten puhuimme Falloutista aiemmin ja kuinka se on tavallaan, Paska, menin taas.
Ei, ei, olet kunnossa.
Voi paska."

"Luulin, että vain koska olit ihan liikkumatta, Ajattelin, että olen mennyt, se on ohi, olen kuollut.
Mutta me puhuimme Falloutista ennen ja kuten, Fallout on vähän ihme juttu."

"koska sillä ei oikeastaan ole, kuten Fallout tarinat ovat oma mutta suuri osa franchising perustuu universumin ympärille ja tarinaan, joka on luotu ja sinä olet tavallaan olemassa sen sisällä."

"Koska niin kuin katsot luonnetta niin kuin Vaeltaja esimerkiksi Fallout 4:stä, ne eivät oikeastaan ole kuin hahmo koska sinä teet heidät sellaisiksi kuin he ovat vaikka he ovat täysin äänekkäitä."

"Niinpä, se on vähän sellainen juttu, sinun täytyy vain saada ihmiset jotka myös ymmärtävät tuotetta.
Ei voi olla ihmisiä, jotka tulevat sisään..."

"ja sanovat, Sama juttu minkä tahansa sopeutumisen kanssa...
mutta ei voi olla ihmisiä jotka tulevat sisään ja sanoa, että skannasimme sen yli, emme pidä siitä, mitä näemme joten aiomme tehdä jotain joka on todella erilainen koska näin menetät fanipohjan, joka on perustasi."

"Sinun täytyy miellyttää heitä ensin.
Sinun täytyy yrittää todella koska muuten päädyt siihen, että ihmiset niinku vihaavat sitä."

"ja sitten kukaan ei tule puolustamaan sitä koska fanit ovat ainoat ihmiset jotka välittivät paskan vertaa alunperin.
Joo, ja uskon että näemme sen myös tulevaisuudessa, tulemme näkemään kehittäjiä ja studioita, erityisesti isompia yrityksiä, näemme niiden työllistävän tavallaan - lainvalvojaa, Vähän niinkuin multimediaupseeri, tuollainen rooli."

"Joo.
Taisimme nähdä Bungien tekevän niin hiljattain.
Itse asiassa tiedän, että Bungie...
on kuin lainvalvoja, heillä on kuten historioitsija, mutta luulen, että.., Menitkö sinä siihen työhön?
Ei, en oikeastaan hakenut."

"Ei, taisin puhua heille hiljattain itse asiassa...
eräästä kampanjastamme.
Mutta joka tapauksessa, ei, Bungiella on tällaisia suunnitelmia, Tiedäthän, että he työskentelevät kohti kuten Destinyn tekeminen, on jonkinlainen multimediapyrkimys."

"He ovat tehneet sitä jo vuosia ja he ilmoittivat siitä vähän aikaa sitten tai ehkä se oli kuin työpaikkailmoitus tai jotain, mutta se on ollut selvästi kehitteillä että he halusivat tavallaan astua tähän multimediaponnisteluun joksikin aikaa."

"Uskon, että näemme sen tulevaisuudessa...
myös muiden yritysten kanssa.
Sitä on oltava, varsinkin jos on markkinat ja jos on rahaa tienattava sopeutumisalueella, heidän on tutkittava sitä, heidän on tuettava sitä."

"Ja kyllä, uskon, että näemme varmasti...
että siitä tulee enemmänkin asia tulevaisuudessa.
Muuten Fallout, jos et ole nähnyt sitä, katso se."

"Se on mahtavaa.
Joo.
Muuten, jos haluatte kuulla lisää erityisesti Falloutista, katso uusin jakso Film Frenzy jossa puhumme erityisesti Falloutista emmekä vain höpötä siitä."

"Meillä on myös Mag mukana jutussa.
Joo, meillä on myös Mag siellä.
Joo, me emme vain rönsyile.
Studio Ghiblistä ja muusta siinä ohjelmassa."

"Zachy vihaa poikaansa.
Niin, mutta tiedäthän, elät ja opit.
Sitä vartenhan tänne tullaan, kouluttautua."

"Sen olemme antaneet teille tänään.
Jos et saanut uutta faktaa viimeisimmästä jaksosta joko Film Frenzy tai Game & Gossip, Lähetä minulle sähköpostia tai viestiä ja hankin sinulle sellaisen."

"Mutta joo, ei, tämä on ollut Game & Gossip Jakso 11, muistaakseni.
Saattaa olla 12.
En ole ihan varma."

"Se on se Film Frenzyn jälkeinen, Sanotaanko näin.
Mutta kyllä, palaamme nyt ensi viikolla.
Pysykää siis kuulolla sitä varten."

"Muuten kyllä, Kiitos kun katsoitte.
Alex, ihana kuten aina saada sinut kiinni ja nähdään seuraavalla kerralla, luulisin."

"Toivottavasti Davin kanssa.
Joten joo, nähdään siinä, pojat."

Haastattelut

lisää

GRTV

lisää

Leffatrailerit

lisää

Trailerit

lisää

Tapahtumat

lisää