DanskSvenskaNorskEnglishDeutschItalianoEspañolPortuguêsFrançaisNederlands中文版IndonesiaPolski日本語한국어ČeskoΕλληνικάTürkçeTiếng Việtعربي
Maitopurkki 2010-12-22 01:55 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible eli aiheena siis vuoden 2010 top 5 elokuvalista täytyy kyllä sanoa että tänä vuonna tuli yllättävän monta hyvää elokuvaa (toisaalta en ole nähnyt vielä Tronia ja Megamindia, joten oma listani saattaa päivittyä) omat top 5 leffat tältä vuodelta 1. How to train your dragon (meni suoraan lempi animaatioleffaksi ja varmaan jopa top 5 leffat kokonaisuudessaa =w=) 2. Scott Pilgrim vs the world 3. Toy Story 3 4. Inception 5. The Expendables erityismaininnan saa Machete sen over the top toiminnastaan ja upeasta näyttelijäkastistaan sori suhteellisen huonosta aloituksesta, mutta ajattelin laittaa tämän nyt koska saattaa olla että ei pääse tietokoneelle vähään aikaan Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0metal8585 2010-12-22 02:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lainasi Maitopurkki:1. How to train your dragon (meni suoraan lempi animaatioleffaksi ja varmaan jopa top 5 leffat kokonaisuudessaa =w=) Sama,erittäin hyvä ja opettavainenkin animaatio. Jaa,mikähän mun lista olis 1.How to train you dragon 2.Shrek 4 3.Inception Höh,en keksi loppuja kun en ole nähnyt kuin nuo Noh,mä keksin loput! 4.Salatut elämät - ismon valinta (suomen antisankarin viimeisin depyytti valkokankaalla.Ismo on kovan päätöksen edessä,ottaako vai eikö ottaako ismo silmälasinsa pois päästä ja näin sokaisee kaikki hypnoottisella röntgenkatseellaan joka saa ihmispoloiset tuhlaamaan rahansa ismon valinnan tuotteisiin,varsinkin pulliin. 5.Alien love Predator hate human 256 - Viimeisin kamppailu näiden kovaotteisten lajien kohdalla.On nykynyky aika ja predatorit ovat joutuneet vaihtamaan metsästäjän ammattinsa tuholaistorjuntaan.Eräänä kauheana päivänä predator saapuu hylättyyn muttei niin hylättyyn rakennukseen ja kohtaa elämänsä haasteen.Alienit ovat levittäytyneet joka puolelle,on predatorin homma pistää niille stoppi.Mutta kuinka ollakaan,alieneilla onkin motiivi miksi alienit tekevät kuten alienit tekevät,predatorien kielikurssilla kun opetettiin miten puhua sylkeä.Kohtaako maailma loppunsa nyt kun nämä kaksi olentoa yhdistivät voimansa,saako kukaan enää rauhassa katsoa amerikkalaista jalkapalloa?Arrrr, liskomies tulee! Like Comment Share 0Tommy-Oliver 2010-12-22 04:52 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mun top lista 1. Toy Story 3 2. Kick-Ass 3. Yogi Bear (En nähny vielä, mutta uskon hyväks) 4. Robin Hood Viimestä en tiiäkkään ku en kauheesti tänä vuonna käyny leffassa.I am a master of the asphalt fight! Like Comment Share 0 MD2 2010-12-22 10:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmmm...... Tämä on hankalaa en osaa laittaa arvojärjestykseen mutta listaa ne kuitenkin. 1. Toy Story 3 2. Expendables 3. RED 4. Prince of Persia 5. Iron Man 2Though quarrels arise, their numbers are few Laughter and singing will see us through! Like Comment Share 000mkk 2010-12-22 09:47 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No en kovin paljon elokuvia ole tänä vuonna katsellut, mutta laitetaan jonkun näköistä listää... 1. Inception 2. The Expendables (en ole nähnyt, mutta on varmaan hyvä saan joululahjaksi..) 3. Kick-Ass 4. 2012 (tiedän ettei ole mikään kovin hyvä, mutta en ole tänä vuonna käynyt oikein katsomassa kuin nuo..) 5. - Like Comment Share 0sopuli2 2010-12-22 10:57 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ei osaa sanoa parasta mutta hyviä kaikki 1.Toy Story 3 2.Napapiirin sankarit 3.Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1(kyllä se oli parempi kuin 6:nen) 4... no siinä ne oli. ei tullut paljoa katsottua Like Comment Share 0raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
metal8585 2010-12-22 02:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Lainasi Maitopurkki:1. How to train your dragon (meni suoraan lempi animaatioleffaksi ja varmaan jopa top 5 leffat kokonaisuudessaa =w=) Sama,erittäin hyvä ja opettavainenkin animaatio. Jaa,mikähän mun lista olis 1.How to train you dragon 2.Shrek 4 3.Inception Höh,en keksi loppuja kun en ole nähnyt kuin nuo Noh,mä keksin loput! 4.Salatut elämät - ismon valinta (suomen antisankarin viimeisin depyytti valkokankaalla.Ismo on kovan päätöksen edessä,ottaako vai eikö ottaako ismo silmälasinsa pois päästä ja näin sokaisee kaikki hypnoottisella röntgenkatseellaan joka saa ihmispoloiset tuhlaamaan rahansa ismon valinnan tuotteisiin,varsinkin pulliin. 5.Alien love Predator hate human 256 - Viimeisin kamppailu näiden kovaotteisten lajien kohdalla.On nykynyky aika ja predatorit ovat joutuneet vaihtamaan metsästäjän ammattinsa tuholaistorjuntaan.Eräänä kauheana päivänä predator saapuu hylättyyn muttei niin hylättyyn rakennukseen ja kohtaa elämänsä haasteen.Alienit ovat levittäytyneet joka puolelle,on predatorin homma pistää niille stoppi.Mutta kuinka ollakaan,alieneilla onkin motiivi miksi alienit tekevät kuten alienit tekevät,predatorien kielikurssilla kun opetettiin miten puhua sylkeä.Kohtaako maailma loppunsa nyt kun nämä kaksi olentoa yhdistivät voimansa,saako kukaan enää rauhassa katsoa amerikkalaista jalkapalloa?Arrrr, liskomies tulee! Like Comment Share 0Tommy-Oliver 2010-12-22 04:52 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mun top lista 1. Toy Story 3 2. Kick-Ass 3. Yogi Bear (En nähny vielä, mutta uskon hyväks) 4. Robin Hood Viimestä en tiiäkkään ku en kauheesti tänä vuonna käyny leffassa.I am a master of the asphalt fight! Like Comment Share 0 MD2 2010-12-22 10:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmmm...... Tämä on hankalaa en osaa laittaa arvojärjestykseen mutta listaa ne kuitenkin. 1. Toy Story 3 2. Expendables 3. RED 4. Prince of Persia 5. Iron Man 2Though quarrels arise, their numbers are few Laughter and singing will see us through! Like Comment Share 000mkk 2010-12-22 09:47 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No en kovin paljon elokuvia ole tänä vuonna katsellut, mutta laitetaan jonkun näköistä listää... 1. Inception 2. The Expendables (en ole nähnyt, mutta on varmaan hyvä saan joululahjaksi..) 3. Kick-Ass 4. 2012 (tiedän ettei ole mikään kovin hyvä, mutta en ole tänä vuonna käynyt oikein katsomassa kuin nuo..) 5. - Like Comment Share 0sopuli2 2010-12-22 10:57 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ei osaa sanoa parasta mutta hyviä kaikki 1.Toy Story 3 2.Napapiirin sankarit 3.Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1(kyllä se oli parempi kuin 6:nen) 4... no siinä ne oli. ei tullut paljoa katsottua Like Comment Share 0raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
Tommy-Oliver 2010-12-22 04:52 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Mun top lista 1. Toy Story 3 2. Kick-Ass 3. Yogi Bear (En nähny vielä, mutta uskon hyväks) 4. Robin Hood Viimestä en tiiäkkään ku en kauheesti tänä vuonna käyny leffassa.I am a master of the asphalt fight! Like Comment Share 0 MD2 2010-12-22 10:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmmm...... Tämä on hankalaa en osaa laittaa arvojärjestykseen mutta listaa ne kuitenkin. 1. Toy Story 3 2. Expendables 3. RED 4. Prince of Persia 5. Iron Man 2Though quarrels arise, their numbers are few Laughter and singing will see us through! Like Comment Share 000mkk 2010-12-22 09:47 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No en kovin paljon elokuvia ole tänä vuonna katsellut, mutta laitetaan jonkun näköistä listää... 1. Inception 2. The Expendables (en ole nähnyt, mutta on varmaan hyvä saan joululahjaksi..) 3. Kick-Ass 4. 2012 (tiedän ettei ole mikään kovin hyvä, mutta en ole tänä vuonna käynyt oikein katsomassa kuin nuo..) 5. - Like Comment Share 0sopuli2 2010-12-22 10:57 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ei osaa sanoa parasta mutta hyviä kaikki 1.Toy Story 3 2.Napapiirin sankarit 3.Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1(kyllä se oli parempi kuin 6:nen) 4... no siinä ne oli. ei tullut paljoa katsottua Like Comment Share 0raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
MD2 2010-12-22 10:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmmm...... Tämä on hankalaa en osaa laittaa arvojärjestykseen mutta listaa ne kuitenkin. 1. Toy Story 3 2. Expendables 3. RED 4. Prince of Persia 5. Iron Man 2Though quarrels arise, their numbers are few Laughter and singing will see us through! Like Comment Share 000mkk 2010-12-22 09:47 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No en kovin paljon elokuvia ole tänä vuonna katsellut, mutta laitetaan jonkun näköistä listää... 1. Inception 2. The Expendables (en ole nähnyt, mutta on varmaan hyvä saan joululahjaksi..) 3. Kick-Ass 4. 2012 (tiedän ettei ole mikään kovin hyvä, mutta en ole tänä vuonna käynyt oikein katsomassa kuin nuo..) 5. - Like Comment Share 0sopuli2 2010-12-22 10:57 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ei osaa sanoa parasta mutta hyviä kaikki 1.Toy Story 3 2.Napapiirin sankarit 3.Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1(kyllä se oli parempi kuin 6:nen) 4... no siinä ne oli. ei tullut paljoa katsottua Like Comment Share 0raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
00mkk 2010-12-22 09:47 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No en kovin paljon elokuvia ole tänä vuonna katsellut, mutta laitetaan jonkun näköistä listää... 1. Inception 2. The Expendables (en ole nähnyt, mutta on varmaan hyvä saan joululahjaksi..) 3. Kick-Ass 4. 2012 (tiedän ettei ole mikään kovin hyvä, mutta en ole tänä vuonna käynyt oikein katsomassa kuin nuo..) 5. - Like Comment Share 0sopuli2 2010-12-22 10:57 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ei osaa sanoa parasta mutta hyviä kaikki 1.Toy Story 3 2.Napapiirin sankarit 3.Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1(kyllä se oli parempi kuin 6:nen) 4... no siinä ne oli. ei tullut paljoa katsottua Like Comment Share 0raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
sopuli2 2010-12-22 10:57 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible ei osaa sanoa parasta mutta hyviä kaikki 1.Toy Story 3 2.Napapiirin sankarit 3.Harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1(kyllä se oli parempi kuin 6:nen) 4... no siinä ne oli. ei tullut paljoa katsottua Like Comment Share 0raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
raptori 2010-12-22 11:07 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1.Napapiirin sankarit 2.toy story 3 3.rare exports 4.harry potter ja kuoleman varjelukset osa 1 5.shrek 4 Hyvä vuosi!AD GLORIAM ET PORCOS - Notch Like Comment Share 0Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
Dalen 2010-12-22 11:12 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1. The Expendables 2. Napapiirin sankarit 3. Scott Pilgrim vs The World 4. Kick-Ass 5. Iron Man 2 En edes muista kaikkia leffoja mitä kävin katsomassa silloin alkukevään ja kesän aikana... xP Mutta nuo nyt muistui mieleen...The higher you are, The farther you fall. The longer the walk, The farther you crawl. My body, my temple. This temple it tilts. Step into the house that Jack built... Like Comment Share 0Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
Massieffekti 2010-12-22 11:18 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hmm.. 1. Toy Story 3 2. Inception 3. RED 4. Napapiirin sankarit 5. Iron Man 2, melkoinen pettymys, mutta pääsi toiminnallaan listalle.''Oh my God, they killed Kenny!'' Like Comment Share 0Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
Maitopurkki 2010-12-23 09:31 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible erityismaininnan saa Legenda Suojelijoista.. tuli vain jotenkin positiivinen fiilis kyseisestä leffasta tänä vuonna tulikin näemmä aika mukavasti animaatioleffoja..Thank you for nothing you useless reptile Like Comment Share 0JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!
JHR 2011-08-22 07:58 Seksuaalista sisältöä Väkivaltaista sisältöä Spammia Loukkaa tekijänoikeuksiani Muu syy Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible No mä ite en käyny viime vuonna leffassa kuin ehkä kerran, mut oon sitten katellu sen vuoden leffoja myöhemmin DVD:ltä. Elokuvissa kävin kattoo Robert Rodriquezin Predatorsin, joka oli ihan hyvä, ja vuokra-DVD:ltä oon kattonu tänä kesänä mm. The Expendablesin, joka oli myös tosimahtava toimintapläjäys Like Comment Share 0 Sinun täytyy olla kirjautuneena kommentoidaksesi. Jos et ole vielä jäsen - liity jäseneksi nyt.!