Suomi
Gamereactor
uutiset
SimCity

Maxis pyrkii korjaamaan Sim Cityn reitinhakua

Autot ja ihmiset kulkevat omia, kummallisia teitään.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Maxisin Guillaume Pierre on kertonut tuoreessa blogauksessa studion pyrkimyksistä korjata Sim Cityn reititysongelmia. Tämä selitti erityisesti, miten raitiovaunut valitsevat pysäkkinsä ja miten tätä voitaisiin tulevaisuudessa parantaa.

Raitiovaunut eivät kuitenkaan ole Sim Cityn ainoa ongelma, vaan pulmia aiheuttavat lähes kaikki renkailla ja jaloilla liikkuvat kohteet. Olen itse saanut huomata, että miltei mikä tahansa kaupunki vajoaa lopulta polvilleen liikenneongelmien vallatessa alaa. Mekaniikka jättää siis huomattavasti toivomisen varaa, mikä on harmillista.

Kenties Maxis tarvitsisi hieman apua suomalaiselta Colossal Orderilta, joka on esitellyt osaamistaan joukkoliikenteen simuloimisessa Cities in Motionissa?

Esitämme loppukevennyksenä esimerkin Sim Cityn reitinhausta:

SimCitySimCity

Aiheeseen liittyviä tekstejä

3
Sim CityScore

Sim City

ARVIO. Kirjoittaja Tiina Malin

Sim City on täällä taas. Pärjääkö 1980-luvulla luotu konsepti nykyisessä pelien runsaudentulvassa?

1
Tulevaisuuden kaupunkeja SimCityyn

Tulevaisuuden kaupunkeja SimCityyn

UUTINEN. Kirjoittaja Mika Sorvari

SimCityyn julkaistaan tällä viikolla The Cities of Tomorrow -lisäri, joka antaa pelaajille tilaisuuden rakentaa todellisia tulevaisuuden kaupunkeja.

1
Maxis pohtii offline-moodia SimCityyn

Maxis pohtii offline-moodia SimCityyn

UUTINEN. Kirjoittaja Kimmo Pukkila

Maxis tutkii parhaillaan offline-moodin mahdollisuutta. Sen sijaan suurempia kaupunkeja ei ole tulossa, koska pelimoottori ei pysty pyörittämään niitä.



Ladataan seuraavaa sisältöä