Suomi
Gamereactor
uutiset
Heavy Rain

Heavy Rain oli liian rankka Microsoftille

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Quantic Dreamin perustaja David Cage on paljastanut Bafta-luennollaan Lontoossa, että Heavy Rain olisi saattanut olla Xbox-peli, ellei Microsoft olisi pelästynyt pelin sisältöä.

Cagen mukaan Microsoft rakasti Fahrenheitia ja halusi työskennellä ranskalaiskehittäjän kanssa uuden pelin parissa. Suunnitelmat kariutuivat, kun Microsoft kuuli pelin käsittelevän lapsen kidnappausta. "He eivät halunneet skandaalia", Cage kuvaili.

Heavy Rain löysi kodin Sonyn huomista. Sony oli Cagen mukaan avoimempi mahdollisesti ristiriitaisille teemoille, ja Cage sai Sonyn ymmärtämään, että kyse on emotionaalisesta kokemuksesta.

Heavy Rain ilmestyi PS3:lle vuonna 2010. Parhaillaan studio kehittää Beyond: Two Soulsia, joka julkaistaan PS3:lle tänä syksynä.

Heavy Rain

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Heavy RainScore

Heavy Rain

ARVIO. Kirjoittaja Kimmo Pukkila

Miten paljon sitä olisi valmis uhraamaan rakkaan ihmisen eteen? Harva pelitalo rohkenee puuttua näin aikuiseen aiheeseen, mutta vielä harvempi tavoittaa aiheen vaatiman tunnelatauksen.

0
GR Livessä Heavy Rain

GR Livessä Heavy Rain

UUTINEN. Kirjoittaja Markus Mesiä

Heavy Rain julkaistiin PlayStation 3:lle alkujaan jo vuonna 2010, minkä jälkeen teos on uusittu PlayStation 4:lle sekä PC:lle. Tänään vuorossa onkin PC-versio, jota...

Heavy Rain oli liian rankka Microsoftille

Heavy Rain oli liian rankka Microsoftille

UUTINEN. Kirjoittaja Kimmo Pukkila

Quantic Dreamin perustaja David Cage on paljastanut Bafta-luennollaan Lontoossa, että Heavy Rain olisi saattanut olla Xbox-peli, ellei Microsoft olisi pelästynyt pelin sisältöä.



Ladataan seuraavaa sisältöä