Tänään Gamereactorin Akatemia pulahtaa videopelien ääniaaltoihin, sillä puheenvuorossa on Payday 2:n jokaisesta laukauksesta, räjähdyksestä ja sireenistä vastannut tiimi.
Gamereactorin Akatemiaan kirjautuneet voivat suunnata klo 20 Akatemian sivulle, jolloin kolmen miehen trio kertoo työskentelystään Overkill Softwarella. Ääneen pääsevät säveltäjä / johtava audiosuunnittelija Simon Viklund (mm. Ballistics, Bandits: Phoenix Rising, Ghost Recon Advanced Warfighter PC, Bionic Commando: Rearmed), sekä äänisuunnittelusta vastaavat Emil Nygren ja Daniel Rydberg.
Kolmikko kertoo miten he aloittivat videopelien parissa työskentelyn. Lisäksi tarjolla on myös tärppejä siitä, millaisia ominaisuuksia ja kykyjä äänipuolella työskentelevältä vaaditaan. Luonnollisesti mukana on myös katsaus Paydayn 2:n äänisuunnitteluun. Tunnin mittaisen session jälkeen kolmikolle voi esittää kysymyksiä tätä kautta.
Jos haluat osallistua tämän illan sessioon, etkä ole vielä ilmoittautunut Gamereactorin Akatemiaan, voit käydä rekisteröitymässä Gamereactor Academyn sivujen kautta. Samalla pääset katselemaan myös menneiden sessioiden tallenteita.
Gamereactor Academyn Facebook-sivusta tykkäämällä varmistat puolestaan, että olet ajan tasalla tulevista jaksoista ja uutisista.