Toimittajamme yhytti GDC:ssä Tarsier Studiosin toimitusjohtajan Ola Holmdahlin ja teknisen ohjaajan Andreas Johnssonin, ja istahti alas kyselemään miehiltä vastikään trailerin saaneesta Hunger-pelistä. Se näyttäisi yhdistävän mielenkiintoiseen ympäristöön fysiikkapohjaista tasohyppelyä, ja jälkimmäisestä studiolla on jo kokemusta. He kun ovat työskennelleet muun muassa Little Big Planet 3:n ja Little Big Planet Vitan parissa. Peli herätti toimituksessa heti kiinnostusta ja Johnsson kertoi pelin vetovoiman kumpuavan monista asioista:
"[Hunger] on yhdistelmä. Pelimekaniikkaa miettiessä se koostuu yksinkertaisista asioista, kuten fysiikkaan nojaavasta tasohyppelystä ja erilaisista pulmista. Tämä yhdistetään teaserissa nähtyyn jännitykseen ja visuaalisuuteen."
Katso haastattelu kokonaisuudessaan alta. Sen aikana käydään läpi muun muassa perusteluja pelin kuvakulmalle, jonka ansiosta pelaaminen tuntuu nukketalon tapahtumien seuraamiselta.