Suomi
Gamereactor
uutiset
Transformers: Devastation

Transformers: Devastation tasapainottelee vanhan ja uuden välillä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Gamereactor haastatteli tuottaja Robert Conkeytä (Activision) ja ohjaaja Kenji Saitoa (Platinum Games) Transformers: Devastationista. Keskustetlussa pinnalle nousivat muun muassa pelimekaniikat, hahmot sekä mistä se ammentaa innoituksensa.

Saiton mukaan he ovat pyrkineet säilyttämään hahmojen klassisen 80-luvun ulkoasun. Liikkeissä he hakivat sopivaa tasapainoa hyvän pelattavuuden sekä tunnelman välillä. He haluavat robottien tuntuvan vanhoissa piirretyissä nähdyiltä esikuviltaan, mutta samaan aikaan pelituntuman täytyy olla tarkka.

Rymistelemään pääsee viidellä Autobotilla. Bumblebee ja Optimus Prime täytyi Saiton mukaan sisällyttää tietenkin peliin, mutta kolmen muun kohdalla he joutuivat jo hieman miettimään. He arvioivat hahmojen eri ominaisuuksia pelaamisen kannalta ja päätyivät lopulta Wheeljackiin, Sideswipeen ja Grimlockiin. Valitettavasti Decepticonien ohjaksiin ei voi loikata. Conkey kertoo heidän saavan runsaasti kyselyjä aiheesta, joten he tutkivat asian toteuttamista.

Transformers: Devastation julkaistaan ensi viikolla PC:lle, PS4:lle, PS3:lle, Xbox Onelle ja Xbox 360:lle. Voit nähdä haastattelut kokonaisuudessaan oheisesta videosta.

HQ
Transformers: Devastation

Aiheeseen liittyviä tekstejä

0
Transformers: DevastationScore

Transformers: Devastation

ARVIO. Kirjoittaja Arttu Rajala

Robotit valeasussa tulevat taas. Tällä kertaa kultaisessa kasariulkomuodossa ja Bayonetta-kehittäjä Platinum Gamesin käsialana. Nyt on kasassa voittoyhdistelmä?



Ladataan seuraavaa sisältöä