Suomi
Gamereactor
uutiset
Star Wars: Visceral Games Project

Amy Hennig kertoi yksityiskohtia tulevasta Star Wars -pelistä

Visceralin visiossa useita pelihahmoja, Uncharted -tyylinen tarina ja paljon muuta.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Visceralin ja EA Motiven tulevasta Star Wars -pelistä on tihkunut hyvin vähän tietoja. Ääninäyttelijä Nolan North sanoi vuosi sitten pelin muistuttavan Unchartedia. Luova johtaja Amy Hennig vahvisti nyt vision paneelikeskustelussa.

Tämänpäiväisen Star Wars Celebrationin paneelin yhteydessä Unchartedin käsikirjoittajana toiminut Hennig jakoi hieman lisää tietoa projektista. Yhteistyö Lucasfilmsin kanssa on todella tiukkaa, koska he rakentavat "uutta Star Wars -tarinaa uusine hahmoineen, tapahtumapakkoineen, teknologioineen, otuksineen ja niin edelleen".

Kaiken tulee olla mahdollisimman autenttista Star Warsin maailmalle, joten luomisprosessi on todella yksityiskohtainen:

"Prosessi on samankaltainen Unchartedin kanssa (yleisö hurraa). Hyvä, tulette pitämään tästäkin pelistä siis. Eli, jos yrität luoda klassikon uudelleen - tässä tapauksessa menevän seikkailutoimintakokemuksen - sinun pitää ensin purkaa elokuvat osiin ja kasata ne sitten uudelleen interaktiiviseksi kokemukseksi peliä varten."

"Tavoitteena on saada pelaajalle olo, että hän olisi pelannut Star Wars -elokuvaa. Rakenteen täytyy olla kunnossa, samoin toiminnan ja kerronnan rytmityksen. Esteet ja juonenkäänteet pitää saada oikeisiin kohtiin isoihin kohtauksiin nähden. Näistä komponenteista syntyy onnistunut Star Wars -tarina".

Star Wars: Visceral Games Project

Hennig jatkoi pienellä vihjeellä siitä, että pelissä tultaisiin näkemään useita pelattavia hahmoja.

"Star Warsin ja muiden aikakauden toimintaseikkailujen erojen selvittäminen oli mielenkiintoista. Ensimmäinen havainto koski sitä, että ne kertovat muista poiketen useiden henkilöiden tarinoita."

"Monien mukaan tämä toteutuu esimerkiksi Indiana Jones -elokuvissa, mutta mielestäni niissä muut hahmot ovat ensisijaisesti tukemassa pääosaa. Star Warsissa ne ovat sivupääosanesittäjiä Leian, Hanin ja Vaderin tapaan. Alkuperäinen trilogia on yhtä lailla heidän kuin Lukenkin".

Monien hahmojen käytöstä halutaan ilmeisesti tehdä olennainen osa tulevan pelin tarinankerrontaa ja pelattavuutta. Seikkailuelokuvien charmi ja keveys halutaan säilyttää vaikka mukaan tuodaan korkeita panoksia ja vakavia uhkia.

On huomionarvoista, että Hennig sanoi pelin julkaistun materiaalin sisältävän monia yksityiskohtia, jotka eivät ole ilmeisiä ensisilmäyksellä. Kuvankaappausten ja konseptitaiteen analyysi alkakoon!

Star Wars: Visceral Games Project
Star Wars: Visceral Games Project

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä