Dead Rising 4 tuo Frank Westin takaisin, ja sen ohella tukun muutoksia. Tarinallinen yhteistyötila on poissa, Frankilla on uusi ääninäyttelijä ja ennen niin olennainen aikarajojen puitteissa tapahtuva pelaaminen on sekin lähes täysin poistettu. Nyt tiedämme miksi.
Haastattelussaan GamesIndustrylle studion pamppu Joe Nickolls selventää, ettei aikarajoja ole poistettu kokonaan. Aikaa vahdataan moninpelissä ja tarinan lopussa, koska näissä paikoissa ajalla on enemmän merkitystä.
Samaan aikaan tuottaja Bryce Cochranen mukaan he haluavat tehdä lisää Dead Rising -pelejä, mikä merkitsee sarjan muuttamista ja laajentamista. Joskus se myös tarkoittaa riskien ottamista. Esimerkkinä mies mainitsee oikean tatin käyttämisen mailana NHL-peleissä. Muutoksesta ei aluksi pidetty, mutta nykyään se on käytössä lähes kaikissa peleissä.
Oletko samaa mieltä Dead Risingin tulevaisuuden suunnasta? Kommentoi alla!