Suomi
Gamereactor
uutiset
God of War III

Kratos oli melkein "pikku haltia"

God of War -luoja kertoo hylätyistä ideoista

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Tyly äijäprotagonisti Kratos olisi voinut olla myös hintelä pikku haltiahahmo, kertoo God of War III taiteellinen pääjehu Ken Feldman Official PlayStation Magazine UK:n haastattelussa. Feldmanin mukaan vaikeinta sarjan luomisessa oli nimenomaan oikean ilmeen löytäminen Kratosille. Feldman itse oli tuolloin vasta sarjan ympäristöartisti.

"Meiltä taisi mennä puolitoista vuotta Kratosin keksimiseen," Feldman muistelee. "Se oli kaikista vaikeinta. Kaiken piti perustua tähän hahmoon - sekä tarinan että aseiden. Ensimmäinen jeppe, jonka keksimme oli pikku haltiahahmo, joka oli ihan hysteerinen. Kaverin animaatiot näyttivät ihan Disneylta."

Matkan varrella Kratos ehti olla myös karannut orja sekä vauvaa kantava sokea munkki.

Lopullinen, pelikansan tuntema Kratos perustuu kuulemma pitkälti pääsuunnittelija David Jaffen näkemyksiin - Jaffe kun halusi tehdä pelejä, jotka todella puhuttelivat hänenlaisiaan toimintaseikkailuelokuvia rakastavia tyyppejä.

God of War III

Aiheeseen liittyviä tekstejä

God of War IIIScore

God of War III

ARVIO. Kirjoittaja Mika Sorvari

Sony käytti kaikkea sitä sisäpiirin osaamista mitä oman talon konsolista voi olla. Lopputulos ei petä, kun Kratos laskee painokkaan saappaankannan kilpailijoiden niskan päälle.



Ladataan seuraavaa sisältöä