Suomi
Gamereactor
lifestyle

Amazon sulki älykodin väärin kuullun ovikellovastauksen vuoksi

Asiakas jäi ilman lämmitystä, ilmastointia ja valoja yli viikoksi.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Amazon sulki äskettäin asiakkaan älykodin, jättäen heidät ilman valoja, lämmitystä ja ilmastointia yli viikon ajan.

Tilanteesta kertoi YouTuber Louis Rossman, mutta pohjimmiltaan se pyöri väärin kuullun ovikellon ympärillä. Kun Amazonin jakelukuljettaja jakoi pakettia, he uskoivat, että heidän kuulemansa ovikello sisälsi rasistisen huomautuksen. He ilmoittivat ongelmasta Amazonille, joka sulki välittömästi asiakkaan älykotitoiminnot ilman väärinkäytöksiä.

Asiakas onnistui saamaan toiminnallisuutensa takaisin verkkoon, mutta tämä ei ollut välitön korjaus. Tilanne on herättänyt keskustelua älykodeista ja siitä, millaista valtaa ne antavat yrityksille, kun kodissa voi olla paljon olennaisia ominaisuuksia suljettuna väärän viestinnän vuoksi.

Omistatko älykodin?

Tämä on mainos:
Amazon sulki älykodin väärin kuullun ovikellovastauksen vuoksi


Ladataan seuraavaa sisältöä