Suomi
Gamereactor
uutiset
Armored Core VI: Fires of Rubicon

Armored Core VI: Fires of Rubicon sisältää useita erilaisia loppuja

Vaikka tämä peli on lineaarisempi, voit silti valita oman polkusi.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Armored Core VI: Fires of Rubiconin pelinjohtaja Masaru Yamamura on vahvistanut, että pelissä on useita loppuja, jotka päättävät pelaajien toiminnasta.

Haastattelussa sekä Yamamuran että pelin tuottajan Yasunori Oguran kanssa opimme joukon yksityiskohtia tulevasta mech-toimintapelistä, mutta jotain mikä erottui, oli se, että pystyt vaikuttamaan päähenkilön kohtaloon.

Kun kysyimme, olisiko jokin pelin tarinan yksityiskohdissa mainituista ryhmistä liittymiskelpoinen, Yamamura sanoi, että vaikka emme voi valita ryhmittymää ja pysyä siinä koko ajan, voimme vaikuttaa oppimalla lisää jokaisesta niistä. Tästä loppu muodostuu.

"The player is an independent mercenary throughout the campaign," said Yamamura. "And they will not belong to any specific faction at any point. However, there are these multiple warring factions and corporations and as the campaign progresses, you'll start to have these decisions on which side you're working for and which missions you want to take on. And these will have branching paths through the campaign, resulting in multiple endings. And so by the end, you're making these big decisions that are going to affect the ending you get. We hope players enjoy repeated playthroughs to enjoy these multiple endings and mission loops as well."

Kuten monet muut FromSoftware-pelit, se on luultavasti kaikkien läpipeluukertojen arvoinen nähdäksesi kaikki loput, jotka voit saada.

Haastattelumme lisäksi meillä on myös esikatselu Armored Core VI: Fires of Rubiconista, jonka voit katsoa täältä.

Armored Core VI: Fires of Rubicon

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä