Atlético de Madrid, Espanjan kolmanneksi tehokkain jalkapalloseura Real Madridin ja FC Barcelonan jälkeen, on kasvanut uskomattomasti kahden viime vuosikymmenen aikana, ja tänään he ovat allekirjoittaneet odottamattoman kumppanuuden, joka pistää seuralle huomattavan määrän rahaa seuraavan kahden ja puolen vuoden aikana: Red Bull.
Saksalainen energiajuomamerkki sponsoroi jo lukuisia urheilutiimejä, erityisesti menestyneitä Red Bull Formula 1 -tiimejä, mutta myös jalkapallojoukkueita, kuten RB Leipzig. Tämä kumppanuus ei mene niin pitkälle kuin klubin nimen muuttaminen (toisin kuin stadion, joka tunnetaan tällä hetkellä nimellä Riyadh Air Metropolitano, ja useimmat ihmiset kutsuvat sitä edelleen "Wandaksi" sen toiseksi viimeisen sponsorin vuoksi).
Kesäkuuhun 2027 asti Red Bullilla on "merkittävä rooli ottelupäivän kokemuksen ja tänä vuonna Riyadh Air Metropolitanossa järjestettävien suurten tapahtumien parantamisessa". Seura (joka on tällä hetkellä LaLigan kärjessä, kilpailu, jonka he voittivat vuonna 2021) saa huomattavan määrän rahaa, ja fanit "colchoneros " ovat jo innoissaan mahdollisuuksista, joita kumppanuus Red Bullin kaltaisen pidetyn tuotemerkin kanssa tuo seuralle, alkaen kansainvälisestä tunnustuksesta.
"Me molemmat uskomme urheiluun yhdistelmänä omistautumista, kovaa työtä ja suurta annosta adrenaliinia, joka innostaa faneja. Pelaajamme eivät koskaan anna periksi; Jos he putoavat, he nousevat takaisin ylös ja yrittävät uudelleen. Tämä on Red Bullin ja Atlético de Madridin yhteinen henki, jota esittelemme suurissa tapahtumissa, joista fanit voivat nauttia Riyadh Air Metropolitanossa", sanoi Óscar Mayo, Atletin tulo- ja operatiivinen johtaja.