Blizzard lopetti viimein verkkomoninpeli Titanin kehityksen, raportoi Polygon. Seitsemän vuotta suunnittelupöydällä ollutta peliä ei koskaan virallisesti julkistettu, tosin Blizzard kyllä antoi tietoja sen kehityksestä.
Yhtenä syynä peli perumiselle on se, ettei Blizzard halua profiloitua pelkästään massivisia monen pelaajan verkkoroolipelejä tuottavaksi yritykseksi. Tänä vuonna julkaistu Hearthstone: Heroes of Warcraft osoitti, että firma pystyy World of Warcraftin ohella tekemään myös mainioita pienempiä pelejä. Blizzardin pelisarjojen kehityksestä vastaavan Chirs Metzenin mukaan tämä vaikutti myös osaltaan päätökseen.
"Ehkä me voimme olla mitä haluamme, ja pystymme samalla myös inspiroimaan muita yhtiöitä kokeilemaan erilaisia asioita", Metzen kommentoi. "Ehkä uusien tuotteiden ei tarvitse olla kooltaan massiivista AAA-luokkaa."
Blizzard ei ole kuitenkaan hylkäämässä mahdollisuutta sen suhteen, että he vielä joskus tekisivät uuden suuren verkkoroolipelin. Sellaisen kehittäminen ei vain ole tällä hetkellä heidän intresseissään. Yrityksen toimitusjohtaja Mike Morhaine täsmensi kuitenkin, että he eivät tietenkään aio hylätä hyvin menestynyttä World of Warcraftia.
"Henkilökohtaisesti toivon, että voimme tukea World of Warcraftia ikuisesti", Morhaine kommentoi.