Valitettavasti-valitettavasti. Toki en ole suuri Siege-pelaaja, olen pelannut vain muutaman vaivaisen viikon ja se oli aika monta vuotta sitten, mutta silti. Pidän alkuperäisestä pelistä (tai "pidin") ja pidän siitä, mitä Ubisoft veisti tähän, eräänlaisesta sekoituksesta Call of Dutyn ja Counter-Striken välillä, joka on osoittautunut todella suosituksi. Mutta nyt on kulunut kymmenen (!) vuotta. Kymmenen vuotta sen julkaisusta. Ja fanit ovat kerjänneet ja rukoilleet seuraavaa suurta askelta eteenpäin pelissä. Toinen. Uusi grafiikkamoottori, uusi ääni, puhtaampi HUD, vähemmän hassuja skinejä, enemmän hardcorea.
Ubisoft toimii päinvastoin, sellaisenaan. Siege X näyttää vanhalta PS4-peliltä beta-versiosta päätellen näyttö on peitetty plotterin HUD:lla, ääni on ilmeisesti ala-arvoinen ja TTK:ta kritisoidaan tällä hetkellä villisti monien fanien toimesta, jotka testaavat beta-versiota. Mielestäni monet uusista oopperaohjaajista näyttävät myös huonoilta vitsiltä. Miksi sekä Call of Dutyn että Siegen on käsiteltävä tätä loputonta hölynpölyä? Mitä tapahtui kivenkovalle erikoispoliisille / erikoissotilaille? Miksi tämä ei riitä?