Coca-Cola on tehnyt yhteistyötä Riot Gamesin kanssa luodakseen uuden juoman, joka perustuu League of Legends:ään. Juomat pelaajille eivät ole mitään uutta, ja G-Fuelista Mountain Dewiin olemme nähneet paljon markkinointia, joka on kohdistettu videopelien pelaajille sokerisista, poreilevista juomamerkeistä.
Nyt Coca-Cola on liittynyt taisteluun Ultimate Zero Sugar +XP -maustetulla juomallaan, joka on nyt saatavilla Yhdysvalloissa, Kanadassa, Kiinassa, Etelä-Koreassa, Latinalaisessa Amerikassa ja Afrikassa.
Coken lausunto (kiitos, VGC) kertoo meille, että juoma "tarjoaa faneille ja pelaajille kokemuspisteiden maun ja juhlii jokaisen pelaajan matkaa - olipa kyseessä heidän ensimmäinen kertansa Riftissä tai finaalilavalla Worldsissa Summoner's Cupin tavoittelussa".
League of Legends saa myös uuden hymiösarjan, jonka voi ansaita suorittamalla erikoistehtäviä. Näitä voi ansaita maailmanlaajuisesti, vaikka et pystyisikään ostamaan juomaa. Lue lisää täältä.