Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Diablo IV

Diablo IV:n tarina ja maailma eivät ota malliaan Breath of the Wildista

Pelaaja tietää aina, mihin pitäisi olla matkalla.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Blizzardin odotettu Diablo IV pitäisi olla tulossa vuonna 2023, joten nyt on hyvä aika ryhtyä käynnistelemään hypejunaa. IGN päästi ääneen Joe Shelyn ja Rod Fergusonin, joilla olikin paljon asiaa niin tarinasta kuin pelin maailmastakin.

Herrat tekevät selväksi sen, että tarinassa on selkeä alku, keskikohta ja loppu. Toisin sanoen meno ei ole täysin avointa tyyliin The Legend of Zelda: Breath of the Wild Rod Fergusonin mukaan.

"Our story allows for non-linearity, but there is a story. We wanted to have a beginning, middle and an end. We wanted to start in a certain place and end in a certain place. It's more of a branching story, and you can choose which order you want to play those branches."

Sivutehtäviä on tietenkin tarjolla, ja paikasta toiseen matkatessa ei ole pitkiä aikoja hiljaista. Tappelu voi käynnistyä milloin tahansa. Ja myös näin Diablo IV eroaa Breath of the Wildista.

Fergusonin mukaan pelaajat haluavat tietää, mihin heidän odotetaan menevän, vaikka haluna onkin pelata avoimessa maailmassa. Siksi Diablo IV:ssä pelaajalle on aina selvää, mihin mennä tarinassa edistyäkseen.

"It's a bit of an illusion. People want an open world, but they also want to be told what to do. --- You always know where to go next."

Diablo IV

Kiitokset, Muropaketti

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä