Suomi
Gamereactor
uutiset
Doom: The Dark Ages

Doom: The Dark Ages lataa pelaajan eteen enemmän pahiksia, suuremmat pelialueet ja aiempaa hitaamman pelitahdin

id Software tekee isoja muutoksia saadakseen pelin tuntumaan uudenlaiselta.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Doom: The Dark Ages oli niitä kiinnostavimpia pelijulkistuksia Xbox Games Showcasen humussa. Vaikuttaa jo nyt siltä, että pelaava kansa on mielissään id Softwaren tekemisistä.

Games Radarille puhuneen ohjaaja Hugo Martinin mukaan tarkoituksena on hidastaa pelaamisen vauhtia, ja samalla lisätä jokaisen peliliikkeen strategista merkitystä. Lisäksi tappeluareenat ovat aiempaa kookkaampia, ja niitä pahiksia piestäväksi on enemmän.

Doom: The Dark Ages julkaistaan vuonna 2025 PC:lle, Xboxille ja Playstationille.

"If you were an F22 fighter jet in DOOM Eternal, this time around we wanted you to feel like an Abrams tank. It means you're more powerful and grounded. The combat system for new players - those who only got into DOOM with the reboot - I think with they are going to feel like this is a reimagined combat system. But for long-time fans of the series, people who played the original DOOM, you'll see it's really a return to form. You're heavier, more powerful, and grounded. We're making strafing-to-aim a thing again. You'll be weaving between projectiles, just like you did in the original DOOM, to deliver that Super Shotgun blast to the chest... It almost creates this three-dimensional 'shoot 'em up' puzzle that you're weaving your way through."

HQ
Doom: The Dark Ages

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä