Väärennetyt elokuvatrailerit eivät ole mitään uutta, mutta kun kerran näit kiusallisen leikkauksen Avengersin Nick Furyn ja Godzillan välillä yrittääkseen saada sen näyttämään siltä, että nämä kaksi olivat taistelemassa, nyt kuvanluontitekniikka voi tehdä jotain paljon helpommin.
KH Studio ja Screen Culture ovat kaksi suurinta nimeä väärennetyssä elokuvatraileripelissä tällä hetkellä, ja Nikhil P. Chaudhari on mies jälkimmäisen kanavan takana. Hän puhui Deadlinen kanssa tekoälyluomuksistaan, jotka hänen mukaansa ovat tuottaneet hänelle miljoonia. Hän sanoi myös, että hänellä on useita toimittajia, jotka työskentelevät hänen alaisuudessaan pumppaamaan tusinan verran videoita viikossa.
Deadline raportoi myös, että sen sijaan, että Warner Bros. ja Sony iskevät näitä videoita tekeviä kanavia, ne ilmeisesti pyytävät YouTubea lähettämään tulot heidän suuntaansa. Viimeisimmän kehityksen mukaan YouTube on keskeyttänyt kaupallistamisen sekä Screen Culturessa että KH Studiossa sivuston käytäntöjen rikkomisen vuoksi.
YouTube on kieltäytynyt kommentoimasta asiaa, mutta KH Studion johtaja uskoo, että tämä on epäreilua, koska hänen sisältönsä perustuu enemmän mitä jos, kuten Leonardo DiCaprion tähdittämään Squid Game -kauteen.
"Olen pyörittänyt KH Studiota kokopäiväisesti nyt yli kolme vuotta ja laittanut siihen kaikkeni. On vaikea nähdä sitä ryhmiteltynä "harhaanjohtavan sisällön" alle demonetisointipäätöksessä, kun tavoitteeni on aina ollut tutkia luovia mahdollisuuksia - ei vääristellä todellisia julkaisuja", he sanoivat.
Mitä mieltä olet väärennetyistä tekoälytrailereista ja onko sellainen koskaan huijannut sinua?