Suomi
Gamereactor
lifestyle

Elokuvateatteriyhtiön toimitusjohtaja haluaa elokuvia elokuvateattereihin pidempään

AMC:n toimitusjohtajan mukaan 17 päivän ja 30 päivän teatteri-ikkunat ovat liian lyhyitä.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Adam Aron, AMC:n toimitusjohtaja - joka on Yhdysvaltojen suurin elokuvateatteriketju - on lyönyt nykyiset elokuvateatteri-ikkunat elokuvien julkaisuille. COVID-pandemian aikana ja sen jälkeen olemme nähneet enemmän elokuvia, jotka ovat saatavilla digitaalisesti kuukausien tai jopa viikkojen kuluessa niiden teatterijulkaisusta, mikä ei varsinaisesti houkuttele elokuvien katsojia menemään elokuvateatteriin.

Deadlinen mukaan Aron haluaa nähdä enemmän elokuvia, jotka kestävät pidempään teattereissa. "Mielestämme 17 päivää tai 30 päivää on liian lyhyt aika, [ja] tämä on keskustelu, joka on etualalla ja keskiössä, livenä... Uskomme, että kaikki ansaitsisivat enemmän rahaa, jos ikkunat olisivat pidemmät", hän sanoi.

Aron haluaa myös nähdä useampien Netflixin kaltaisten striimaajien saapuvan teattereihin suurimmilla julkaisuillaan ennen kuin ne vain päätyvät sovellukseen. "Hollywoodissa on syntynyt yleinen yksimielisyys - ei kaikkien, mutta useimpien keskuudessa - siitä, että suoratoistoalustojen menestyneimmät elokuvat ovat ne, jotka menevät teattereihin ensin, ja ne elokuvat, joilla on loistava teatterijulkaisu, päätyvät usein suoratoistopalveluiden katsotuimpia elokuvia. " hän sanoi.

Mitä luulet? Pitäisikö elokuvien olla teattereissa pidempään?

Tämä on mainos:
Elokuvateatteriyhtiön toimitusjohtaja haluaa elokuvia elokuvateattereihin pidempään


Ladataan seuraavaa sisältöä