Gamereactor Network Suomi / Dansk / Svenska / Norsk / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Kirjaudu sisään






Unohditko salasanan?
Et ole jäsen, Haluan rekisteröityä

Kirjaudu käyttäen Facebook-tiliä
Gamereactor Suomi
ennakot
Crackdown 3

Crackdown 3

Gamereactor pääsi Gamescomissa aiheuttamaan tuhoa kaupungissa.

  • Teksti: Mike Holmes (Käännös: Markus Hirsilä)

Hieman piirrosmainen ulkoasu, supervoimaiset lainvalvojat, nopeatempoinen toiminta ja avoin kaupunkimaisema täynnä rikollisia piestäväksi. Crackdown 3:n julkaisu lykättiin vuoteen 2018, mutta ylimääräinen aika hioa peliä ei välttämättä ole huono asia.

Crackdown 3:n on määrä käyttää apuna pilvipalvelimia joidenkin tuho-osuuksien tekemisessä entistäkin näyttävämmiksi, mutta valitettavasti moninpelipainotteista Wrecking Zonea ei päässyt Gamescomissa kokeilemaan. Eräs leimallinen piirre Crackdown 3:ssa on kyky poimia maasta melkein mitä tahansa, ja viskoa roinaa sitten ympäriinsä. Tätä tulikin paljon harrastettua testihetken aikana.

Pelimaailmassa on niin ikään paljon korkeuseroja, ja odotetusti päivityspallojen eli orbien keräämisellä omat kyvyt paranevat. Rakennukset on suunniteltu siten, että niitä pitkin pääsee vaivattomasti kiipeilemään. yhdessä tuplahypyn ja rakettirepun kanssa pääseekin loikkimaan melkoisen korkealle. Korkealta hyppääminen mahdollistaa myös näyttävän hyökkäyksen tekemisen, josta seurannut paineaalto lennättää kaikki tielle osuneet kauas pois.

Pelaamistaan on helppo monipuolistaa poimimalla maasta vihollisten pudottamia aseita. Demossa pääsi valtaamaan muutamaa tukikohtaa, ja tuhon määrä on kieltämättä vaikuttava. Esimerkiksi mustan aukon luova Singularity Gun on kokemisen arvoinen.

Crackdown 3Crackdown 3Crackdown 3Crackdown 3
Crackdown 3Crackdown 3
Tämä on mainos:
Tämä on mainos: