Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Norsk / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Kirjaudu sisään






Unohditko salasanan?
Et ole jäsen, Haluan rekisteröityä

Kirjaudu käyttäen Facebook-tiliä
Gamereactor Suomi
ennakot
Hitman 2

Hitman 2

Agentti 47 on palannut töihin.

  • Teksti: Sam Bishop (Käännös: Markus Hirsilä)
Facebook
TwitterRedditGoogle-Plus

IO Interactivella ja Hitmanilla on ollut rankka vuosi, mutta nyt asiat ovat taas raiteillaan. E3-messuilla päästiin testaamaan jatko-osaa Hitman 2, jossa oli pelattavana Miamiin sijoittuva hiekkalaatikkoalue.

Demo kuljetti pelaajan kahden erilaisen skenaarion halki, ja tarkoituksena oli tietenkin eliminoida kohde. Kuuluisan ralliajajan perhe on sotkeutunut aseiden myyntiin korruptoituneille diktaattoreille. Kummatkin mahdollisuudet keikan toteuttamiseksi tarkoittivat kohteen hengiltä ottamista autossa ihmisjoukkojen seuratessa. Oli siis pakko turvautua suoraviivaista väkivaltaa vaivihkaisempaan toimintaan.

Ensimmäiseksi oli saatava omat varusteet haltuun parkkipaikalla olevasta pakettiautosta, jonka jälkeen oli kolkattava vartija ja vietävä hänen työasunsa. Tarjoilijan varjostamisen jälkeen oli aika toistaa temppu, jolloin tarjoilijana pääsi käsiksi rotanmyrkkyyn. Aineen livauttaminen mekaanikon juomaan helpotti puolestaan hänen vaatteidensa haltuun ottamista. Varikolle pääsyn jälkeen olikin aika asentaa pommi autoon ja odottaa kuskin ajavan pois ihmisjoukkojen lähettyvillä. Ja sitten vain PUM.

Toinen toimintatapa olikin hieman suoraviivaisempi. Vartijan työasun varastamisen jälkeen tuli tilaisuus hiippailla tapahtumapaikan taakse. Kiinni jäämisen uhka oli välitön, sillä moisella alueella ei ole määrä liikkua vartijan asussa. Ikkunoista kiipeilyn jälkeen löytyi roskis ja sieltä ennalta avuksi jätetty salkku. Sitten olikin vain hommana kiivetä katolle, ja ampua kiväärillä matkan päästä kohteena olevaa autoa.

Yksi osa IO Interactiven kehitystä jatko-osassa ovat juurikin ihmisjoukot. Väkeä voi olla paikalla jopa 2000, joista jokaisen pitäisi käyttäytyä uskottavasti. Väkijoukon keskellä kävellessä on ilmeistä, miten paljon aikaa ja vaivaa tekijät ovat käyttäneet ominaisuuteen. Samalla pelaajalla on runsaasti mahdollisuuksia sulautua joukkoon pahuuksiaan varten. Kaiken kaikkiaan peli on teknisesti erittäin näyttävä ja yksityiskohtainen.

Hitman 2Hitman 2
Hitman 2Hitman 2Hitman 2