Suomi
Gamereactor
ennakot
The Division Resurgence

Ennakkovaikutelmat: The Division Resurgence on-the-go

"Mihin tarvitset pelikonsolin, kun meillä on jo The Division kotona?" Näin ajattelee jokainen vanhempi maailmassa... luultavasti.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Sille on syynsä, että suuret julkaisijat tuovat suurimmat pelinsä mobiililaitteisiin tavallisesti vesitettyinä versioina. Se johtuu siitä, että mobiilit kääpiöivät videopelialustan markkinat, vaikka videopelialustojen lukemat yhdistettäisiin. Luvut tuntuvat valtavalta, kun Skyrim myy 60 miljoonaa kopiota tai kun Grand Theft Auto V ylittää 175 miljoonaa, mutta kukaan ei näytä räpäyttävän silmäänsäkään, kun Candy Crushia käyttää rutiininomaisesti 255 miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukausittain ja sillä on yhteensä 3,4 miljardia latauskertaa. Mobiili on kuningas (ja taho nimeltä King tekee sattumalta Candy Crushia), joten tuskin on järkytys nähdä Blizzardin debytoivan Diablo Immortalissa, Activisionin palvelemassa Call of Duty Mobilea ja tulevaisuudessa Ubisoftin tuovan The Division Resurgencen faneille.

Jälkimmäisestä puheen ollen, kun The Division Resurgence saapui iOS:lle ja Androidille syksyllä, osana Los Angelesin Summer Game Festiä, minulla oli mahdollisuus pelata Resurgencea Ubisoftin kehitystiimin jäsenen kanssa. Ei ole yllättävää, että Resurgence toimii kuin yksinkertaistettu versio The Division 2:sta, mikä tarkoittaa, että saat saman tyylin cover-räiskintäpelin yhdistettynä loottauselementteihin ja moninpelijärjestelmiin. Pinnalla se tuntuu ja näyttää The Division -peliltä, ​​vaikka siitä puuttuu paljon sarjan monimuotoisuutta ja vivahteita, koska se on luotu teknisesti rajoitetulle alustalle.

HQ

Peli toimii hyvin samalla tavoin kuin monet muut mobiiliampumapelit siinä mielessä, että sinulla on kosketusnäytön ohjaussauva näytön vasemmalla puolella ja sitä käytetään vasemmalla peukalollasi, jota käytetään liikkumiseen ja tämän jälkeen voit tähdätä käyttämällä oikeaa peukaloasi näytön oikealla puolella. Sitten on kokoelma kosketusnäytön painikkeita, joita voidaan painaa käyttääksesi kykyjä, aktivoidaksesi lähennetyn tähtäyksen, napsauttaaksesi itsesi suojan taakse välttääksesi vahinkoa, käyttääksesi parantavia esineitä ja niin edelleen. Ubisoft ei keksi pyörää uudelleen tämän kanssa, se vain muokkaa tunnettua kaavaa ja mukauttaa sen The Divisionin identiteettiin.

Tämä on mainos:

Jokainen, joka on pelannut Massive Entertainmentin räiskintäpelin alkuperäistä julkaisua tai jatko-osaa, tietää tämän tarkoittavan, että saat pelin, joka sijoittuu post-apokalyptiseen maailmaan, jossa sinun täytyy nousta tasoja ylöspäin ja ansaita parempia varusteita ottaaksesi vastaan ​​vaativampia haasteita ja vihollisia (arvasit sen). Sykli toistuu ja toistuu ja toistuu. Resurgence näyttää palvelevan juuri tätä ominaisuutta, mutta tavalla, jota mobiilikäyttäjä voi hallita, sillä he pelaavat reagoivilla ohjaimilla ja paljon pienemmillä näytöillä. Ympärilläsi ei ole vihollisia samalla tavalla kuin isompien alustojen versioissa, etkä ole velvollinen reagoimaan nopeasti tielläsi oleviin uhkiin. Sinun on sen sijaan hallittava taistelua ohjaimia vastaan, jotta voit kukistaa viholliset ja pomot ansaitaksesi varusteita ja lisää kokemusta hahmosi parantamiseksi.

Edistymisen hengessä Resurgencella näyttää olevan varsin merkittävät järjestelmät käytössä. Voit nauttia taitopuista, joiden avulla rakennat hahmosi pelityyliisi sopivalla tavalla. Sitten on olemassa laajoja mukautussegmenttejä, joiden avulla voit helposti vaihtaa mitä tahansa löytämääsi varustetta samalla kun tarkastelet sitä nähdäksesi, kuinka sen pienet tilastolliset erot voivat vaikuttaa rakentamaasi kokonaisuuteen. Nämä nörttimäiset ja hienostuneet järjestelmät, joilla Destiny 2-, Borderlands-, MMO-pelaajat hulluttelevat, ovat kaikki täällä edelleen, mutta kuten sanoin jo aiemmin - vain vesitetymmällä ja hallittavammalla tavalla.

The Division Resurgence

Mitä tulee pelin suorituskykyyn, vaikka liikkeen kosketusohjaimen katoamiseen liittyi joitain nikotteluja (joka epäilemättä tasoittuu julkaisuun mennessä). Peli näytti myös toimivan todella hyvin, vaikka grafiikka ei allekirjoittaneeseen kolahtanutkaan, vaan ilmeni ylipäänsä erityisen silmiinpistävänä. Moninpelipaketti vaikutti myös melko intuitiiviselta ja helposti hallittavalta, eli jos haluat tehdä joukkueen jopa neljän ystävän kanssa, Resurgence toimii sen osalta.

Tämä on mainos:

En näe, että The Division Resurgence haalii riveihinsä ketään The Division 2:n pelaajia lähiaikoina, mutta pelaajille, jotka haluavat saada maistiaisia tästä sarjasta eivätkä halua kokea kaikkea PC:llä tai konsolilla, tämä on loistava paikka aloittaa. Siitä ei ole epäilystäkään, että julkaisuun suunnitellaan mobiilikaupallistamiseen liittyvää pettymystä, joka vie osan tuulesta Resurgencen purjeista (kuten Diablo Immortalin tapauksessa), mutta jos Ubisoft päättää ottaa käyttöön pelaajaystävällisemmmän tavan ansaita rahaa, Resurgence on muotoutumassa toiseksi loistavaksi lisäykseksi mobiilipelien maailmaan.

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä