Cookie

Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Aloitussivu
esports
Counter-Strike: Global Offensive

Cloud9-pelaaja Shroudin mukaan pelaajat voivat hyödyntää yleisön meteliä LANeissa

CS:GO:n ESL Pro League Season 5 -finaaleissa Texasin Dallasissa yleisö oli hyvin lähellä itse toimintaa, jolloin pelaajat pystyivät kuulemaan hurraamisen ja yleisen metelin. Lisäksi pelaajat saattoivat nähdä katsojat vain silmiään nostamalla.

Viime aikoina huomiota on herättänyt keskustelu, jonka mukaan G2 Esportsin jäsenet olivat saaneet tietoa Northin pelaajien liikkeistä ja paikoista yleisön huutojen avulla. Asiasta raportoi <a href+"https://dotesports.com/counter-strike/csgo-crowd-ghosting-problem-15047">Dot Esports</a>.

CS:GO-ammattilainen Mike 'shroud' Grzesiek on paljastanut suoratoistolähetyksessä (jonka pätkä on nähtävissä täällä) käyttävänsä yleisön huutoja hyödykseen LANeissa.

Northin Matthias 'MSL' Lauridsen tviittasi välikohtauksesta ESL Pro League Season 5 -finaaleissa, jossa Astraliksen dupreeh olisi halunnut pelaajien paikkoja huutavien poistoa areenalta. MSL:n mukaan tilanteeseen eläytyminen on OK, mutta vastustajan paikan paljastaminen ei ole soveliasta.

Jos tästä asiasta tulee jatkossakin sanomista, saattaa e-urheiluturnausten yleisön osallistuminen muuttua toisenlaiseksi.

Counter-Strike: Global Offensive