Fallout-sarja kääntyi isometrisestä perspektiivistä hahmon näkökulmasta kuvatuksi sen jälkeen kun Bethesda astui ruoriin sen kehittämisessä. Tämä ei kuitenkaan ole estänyt Yttriumtyclief-nimimerkkiä käyttävää pelaajaa vääntämästä sitä takaisin vanhaan muottiin. Hän kertoo kuitenkin törmänneensä asiassa nopeasti vakaviin ongelmiin.
Käytännössä peli toimi ainoastaan silloin, mikäli vain käveli ulkosalla. Esimerkiksi taistelut kaatoivat sen täysin, eikä sisätiloihin voinut siirtyä lainkaan. Jälkimmäiseen syynä on se, kuinka kolmiulotteiset sisätilat luodaan käytännössä.
Projektista jäi elämään muutama ruutukaappaus, jotka näet alta. Ja kyllähän nuo näyttävät kerrassaan mainioilta. Haluaisitko sinä tutkailla Falloutien maailmaa tällaisesta uudesta vanhasta näkökulmasta?