Suomi
Gamereactor
uutiset
Helldivers II

Helldivers II -ohjaaja kommentoi From Softwaren saamaa kritiikkiä koskien Elden Ringin laajennuksen vaikeustasoa

Hyvä pelisuunnittelu herättää tunteita.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Elden Ringin laajennus Shadow of the Erdtree on arvioiden mukaan mahtava. Tosi mahtava. Mutta samaan aikaan myös vaikea. Tosi vaikea. Ja joidenkin mielestä niin vaikea, että se on liikaa. Laajennukseen käsiksi pääseminenkin edellyttää peruspelin kovimman pomotaiston suorittamista menestyksekkäästi.

Helldivers II -pelin ohjaaja Johan Pilestedt on sitä mieltä, että kovalle vaikeustasolle on paikkansa. Hyvä pelisuunnittelu herättää tunteita.

"Good game design is evoking emotion more than anything."

Joku sitten huomautti, että From Softwaren pelit eivät ole tarpeeksi helppoja isommalle yleisömassalle. Tähän Johan Pilestedt kommentoi, että kaikkiin vetoava videopeli ei vetoa kehenkään.

"A game for everyone is a game for no one. Always cater to a select audience."

Ja näin suunnatkaamme linjoille niin Elden Ringin laajennuksen kuin Helldivers II:n merkeissä.

Helldivers II

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Helldivers II paukkuu mahtavastiScore

Helldivers II paukkuu mahtavasti

ARVIO. Kirjoittaja Toni Turunen

Helldivers II:n tyyppiselle toimintapelille on ollut valtavasti tilausta, mikäli julkaisua katsotaan linjoille rientäneiden pelaajamäärien osalta. Arrowhead Game Studios iski kultasuoneen tuoreella julkaisullaan, mutta se toi mukanaan myös ongelmia.



Ladataan seuraavaa sisältöä