Vuonna 2020 MrBeast perusti MrBeast Burgerin, pikaruokaketjun, joka ei oikeastaan ollut ketju, vaan pikemminkin sarja ravintoloita, jotka petopoika otti haltuunsa käyttääkseen "haamukeittiöitä" levittääkseen brändiään ympäri maailmaa.
MrBeast haastaa nyt yrityksen, jonka kanssa hän teki yhteistyötä liikehankkeesta, sanoen, että hampurilaisten laatu on nyt niin huono, että se vahingoittaa hänen tuotemerkkiään. Hänen valituksistaan huolimatta yritys on ollut haluton toimimaan, joten hänet on pakotettu oikeustoimiin.
"[MrBeast] odotti, että hänen faninsa saisivat erinomaista asiakaspalvelua ja ylivoimaista merkkiruokaa", kanteessa lukee. "Valitettavasti kuitenkin, koska Virtual Dining Concepts keskittyi enemmän liiketoiminnan nopeaan laajentamiseen keinona esitellä virtuaalinen ravintolamalli muille julkkiksille omaksi hyödykseen, se ei keskittynyt MrBeast Burgerin asiakaskokemuksen ja tuotteiden laadun hallintaan. Tämä on huolimatta MrBeastin lukuisista vastalauseista, joiden valitukset laadunvalvonnasta kaikuivat kuuroille korville. Tämän seurauksena MrBeast Burgeria on pidetty harhaanjohtavana, huonona heijastuksena MrBeasti-brändistä, joka tarjoaa asiakkaille heikkolaatuisia tuotteita, jotka toimitetaan myöhässä, merkitsemättömissä pakkauksissa, eivät sisällä tilattuja tuotteita ja joissakin tapauksissa olivat syötäväksi kelpaamattomia.
Monet todistajat ovat tulleet väittämään, että ravintoloiden hampurilaisen laatu oli vain syötäväksi kelpaamatonta, mikä on vastoin MrBeastin väitettyä hyväntekeväisyystehtävää MrBeast Burgerin luomisen takana. Ainoa tapa, jolla voimme nähdä tämän hyväntekeväisyytenä, on, jos pidämme MrBeastin lompakkoa hyväntekeväisyysrahastona, mutta niin hänen oikeusjuttunsa väittää.
Kiitos, Bloomberg.