uutiset
Beyond Good & Evil 2
Ikuisuuspeli Beyond Good & Evil 2:n kehittäjä kertoi luovuudesta ja unelmansa elämisestä
Gamereactor haastatteli Beyond Good & Evil 2 -pelin luovaa ohjaajaa Fawzi Mesmaria.
HQ
Gamereactor istahti hiljan alas puhumaan Beyond Good & Evil 2 -pelin luovan ohjaajan Fawzi Mesmarin kanssa Nordic Game Festivalin humussa.
Mesmarin mukaan luovuus lepää nykyajan peleissä kahden pilarin varassa, ja ne ovat omaperäisyys, ja se toinen on sitten arvo ("value"). Ja prosessissa tärkeää on palautteen saaminen riippumatta siitä, onko tekemässä peliä, elokuvaa, kirjaa tai jotain muuta.
Katso alta haastattelu täällä Gamereactorissa.
"Creativity stands on two legs. There's the context of originality, which is creating unprecedented or statistically unlikely ideas, creating really fresh and innovative ideas, but there's also the leg of value."
HQ





