Suomi
Gamereactor
uutiset
It Takes Two

It Takes Twolla oli alun perin paljon synkempi visio

Hazelight on jakanut joitakin ennennäkemättömiä konseptikuvia kehityksen varhaisempien päivien ajoilta.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

It Takes Two oli valtava menestys Joef Faresille ja hänen studiolleen Hazelightille ainutlaatuisen yhteistyöjärjestelyn ansiosta, joka nosti konseptin uusiin korkeuksiin. Viehättävä sitcom-asetus auttoi tietysti myös, mutta projekti ei ollut niin suoraviivainen kuin luulisi.

Hazelight jakaa nyt Instagramin kautta varhaista konseptitaidetta It Takes Twosta (alunperin nimeltään Project Nuts), ja sen oli ilmeisesti tarkoitus olla huomattavasti synkempi kuin seikkailu, jonka lopulta saimme. Studio kirjoittaa näin:

"Kuten näet näistä erittäin varhaisista konseptikuvista, peli oli... synkempi kuin millaiseksi se lopulta kehittyi. Itse asiassa tietty osa tuosta synkemmän teeman perinnöstä jäi taustalle hyvin myöhäisessä kehitysvaiheessa, mutta kerromme aiheesta lisää myöhemmin.

Kuten aina viisas luova johtajamme Josef Fares tapasi sanoa: Joskus peli kertoo meille, minne se haluaa mennä."

Olisiko peli voinut mielestäsi olla yhtä suosittu myös alkuperäisellä teemalla kuin se, johon päädyttiin?

It Takes Two

Aiheeseen liittyviä tekstejä

It Takes TwoScore

It Takes Two

ARVIO. Kirjoittaja Ossi Mykkänen

Todella hauska ja omaperäinen yhteistyöpeli kärsii pahasti ristiriitaisesta sisällöstä ja heikosta ohjauksesta

It Takes TwoScore

It Takes Two

ARVIO. Kirjoittaja Onni Ratala

Kahdelle pelaajalle räätälöity pulmaloikinta on läpileikkaus yhteistyöpelien historian parhaista hetkistä.



Ladataan seuraavaa sisältöä