Jos olet syntynyt 90-luvun lopulla tai aikaisemmin, olet todennäköisesti koskaan tuntenut vain yhden version Lamborghini-merkistä. Näin on minun kohdallani. Vaikka olen tietoinen ikonisen härän vanhemmista versioista, versio, jota on käytetty italialaisen valmistajan autoissa viimeiset 25 vuotta, on kaikki näyttänyt samalta, mutta tämä muuttuu tulevaisuudessa.
Lamborghini on paljastanut pienen uudelleenbrändäyksen, sillä ikonista merkkiä muokataan ensimmäistä kertaa 26 vuoteen. Lamborghini toteaa, että tällä pyritään sopeutumaan brändin nykyiseen visuaaliseen ilmaisuun, joka heijastaa "rohkeutta, odottamatonta ja aitoa" olemista ja "ihmisten ajamista pidemmälle".
Uutta logoa, jonka näet alla, käytetään jatkossa kaikilla Lamborghinin kanavilla ja uusissa autoissa.