Olemme kaikki tulleet melko tutuiksi nähdessämme Ikoniset pinnat, jotka tukevat M&M: n laukkujen etuosaa vuosien varrella, mutta tämä muuttuu tulevaisuudessa. Koska toisen vastareaktion jälkeen sen jälkeen, kun amerikkalainen poliitikko kutsui äskettäisen jalkinemuutoksen yhteen M&M: stä "wokeksi", suklaabrändi on päättänyt, että nyt riittää ja että tiedottajat on penkitettävä uuden tiedottajan hyväksi.
Kuten M&M:n Twitterissä julkaistussa lausunnossa todettiin, muutoksen tarkoituksena ei koskaan ollut "rikkoa Internetiä", vaan sitä odotettiin, ettei sitä huomattaisi ollenkaan. Mutta kuten M&M:n mukaan "jopa karkin kengät voivat olla polarisoivia".
Tämä on johtanut siihen, että M&M on päättänyt tuoda koomikko Maya Rudolphin uudeksi tiedottajakseen, jonkun, jonka he toivovat "puolustavan hauskanpidon voimaa luoda maailma, johon kaikki tuntevat kuuluvansa".
Joka tapauksessa tämä kaikki tuntuu suurelta ylitoiminnalta, joka valitettavasti näkee suklaateollisuuden menettävän yhden ikonisimmista maskoteistaan.