Mario Kart World: Opas kaikkien ohjainten lukituksen avaamiseen
Julkaisuhetkellä lähtöruudukossa on yhteensä 50 mahdollista pelattavaa kilpa-ajajaa, mutta vain 32 on oletuksena lukitsematon. Haluatko tietää, kuinka saada loput 18 kuljettajaa?
HQ
Jos Mario Kart World:ssä on heti havaittavissa yksi uusi ominaisuus sen suuren, toisiinsa yhdistetyn avoimen maailman lisäksi, se on värikäs hahmoparaati, jonka voit valita ajamaan kilpailuissa. Se ei enää rajoitu vauvoihin, jotka debytoivat Gamecubessa ja joista tuli pysyviä esineitä, tai muutamaan valittuun Mushroom Kingdomin pahiksiin. Nyt he antavat kenen tahansa ajaa, ja tämä sisältää kaiken alhaisimmista, huonoista vihollisista ekstroihin, jotka muistat vain vain läpikulkimisesta.
Meillä on 1980-luvun Crab ensimmäisestä Mario Brosista; Fish Bone, joka, kuten nimestä voi päätellä, on raaputus; tai eläimiä, joista on jo tullut meemejä, kuten lehmä tai pingviini. Eikä sillä ole väliä, jos heillä ei ole aseita, kuten Goomballa. He osaavat ajaa yhtä hyvin.
Mario Kart World:n 50 pelattavasta hahmosta "vain" 32 on oletuksena lukitsemattomia, mikä tarkoittaa, että sinulla on kaksi ja puoli näyttöä hahmon valinnassa, ja sieltä sinun on avattava 18 kilpa-ajajaa ja koko joukko asuja täydentääksesi kokoonpanon 100 %.
Tämä on mainos:
Kokoamme tämän oppaan, jotta saat kaikki salaiset kilpailijat. Jos etsit pukuja, katso Mario Kart World -oppaasta kaikki puvut.
Kaikki 32 Mario Kart World merkkiä käytettävissä aluksi
Nämä ovat kilpa-ajopelejä, joista voit valita, kun käynnistät pelin ensimmäisen kerran Nintendo Switch 2:lla, niiden ilmestyessä valintanäytössä:
Mario
Luigi
Persikka
Pauline
Yoshi
Rupikonna
Koopa
Mario-vauva
Wario
Waluigi
Bowser
Luigi-vauva
Rupikonna
Vauva Daisy
Goomba
Wiggler
Baby Peach
Baby Rosalina
Dry Bones
Hammer Brother
Ujo kaveri
Nabbit
Piranhan kasvi
Rapu
Monty Mole
Stingby
Pingviini
Cheep Cheep
Lehmä
Para-Biddybud
Vankila
Lumiukko
Tämä on mainos:
Mario Kart World 18 salaista hahmoa ja niiden avaaminen
Tässä on 18 hahmoa, jotka sinun on avattava, kun pelaat yhä enemmän Mario Kart World. Jos huomaat, jokainen lukitsematon ohjain liittyy jotenkin temaattisesti eri kuppeihin. Aakkosjärjestyksessä, koska jokainen noudattaa omaa järjestystään kussakin pelissä:
Birdo: Avataan suorittamalla Banana Cup millä tahansa moottorin teholla.
Bowser Jr.: Avataan suorittamalla Lightning Cup millä tahansa moottorikoolla.
Daisy: Avataan suorittamalla Flower Cup millä tahansa siirtymällä.
Dolphin: Avautuu, kun muutat satunnaisesti siihen Kamekin taikuuden avulla.
Donkey Kong: Avataan suorittamalla Mushroom Cup millä tahansa tasolla.
Rosalina: Avataan suorittamalla Star Cup millä tahansa tasolla.
Peepa: Avautuu, kun muutut satunnaisesti heiksi Kamekin taikuuden avulla.
Pianta: Avautuu, kun muutat satunnaisesti heihin Kamekin taikuudella.
Lakitu: Avataan, kun suoritat Shell Cup millä tahansa tasolla.
Coin Coffer : Avautuu, kun sinut muutetaan siihen satunnaisesti Kamekin taikuudella.
Fish Bone : Avautuu, kun sinut muutetaan satunnaisesti siihen Kamekin taikuuden avulla.
Conkdor: Avautuu, kun muutut satunnaisesti siihen Kamekin taikuuden avulla.
Cataquack: Avautuu, kun muutut satunnaisesti heiksi Kamekin taikuuden avulla.
Chargin' Chuck: Avautuu, kun muutut satunnaisesti häneksi Kamekin taikuuden avulla.
King Boo: Avataan, kun suoritat Leaf Cup millä tahansa tasolla.
Swoop: Avautuu, kun muutut satunnaisesti heihin Kamekin taikuuden avulla.
Rocky Wrench: Avautuu, kun muutut satunnaisesti häneksi Kamekin taikuuden avulla.
Spike: Avautuu, kun muutut satunnaisesti heiksi Kamekin taikuuden avulla.
Mikä on "pää" Mario Kart World:ssä tähän mennessä ja mikä ajoneuvo? Jätä meille kommentti alle.
Ei ole koittanut aika pelkästään Switch 2:lle vaan myös Mario Kart Worldille. Lopultakin se peli on saatu arvioiduksi sen selvittämiseksi, onko siinä tarpeeksi oikeuttamaan konsolin ostamisen...
Kanadassa hikoillaan, sillä Nintendon laitteet kallistuvat. Muutos ei kuitenkaan koske Switch 2 -konsolia. Voisiko sama tapahtua aikanaan myös muualla maailmassa?