Suomi
Gamereactor
uutiset
Cyberpunk 2077

Masentavin Cyberpunk 2077 -tehtävä uhkasi jäädä kokonaan pelistä pois

The Sinnerman oli kiikun kaakun, mutta päätyi lopulta mukaan.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Cyberpunk 2077 tarjoilee pelaavalle kansalle varsin masentavan maailman, ja se kaikkein masentavin hetki koetaan varmaankin tehtävässä The Sinnerman. Jos haluaa, pääsee pelaaja ristiinnaulitsemaan rikollisen, mikä ei tokikaan ole kaunista katsottavaa.

Games Radarille asiasta puhui CD Projekt Redin vanhempi tehtäväsuunnittelija Philipp Weber. Osa studion omasta väestä ei halunnut tehtävää peliin mukaan, mutta lopulta se sinne jäi.

"We do heavy things if we have something meaningful to say, and then we also dare to go there... That quest in Cyberpunk also had people in the studio who had problems with it."

"I would say that if you never have that discussion, you're probably not making art, if there's never a question of 'maybe we actually have to be brave, dive deeper'. Maybe there's something that could also touch people the wrong way. Are we ready to do that? And I think, you know, those are discussions that we have to this day, but I think it's important to have them, because otherwise you're never able to do something like this."

Cyberpunk 2077

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä