Vaikka olemme nähneet Riot Games:n ja Kian usein työskentelevän yhdessä kilpailukykyisen League of Legends:n parissa, World Championship, joka pidetään Etelä-Koreassa ja kestää marraskuun puoliväliin asti, näkee sen sijaan Mercedes-Benzin hyödyntävän erilaisia sponsorointimahdollisuuksia.
Lehdistötiedotteen mukaan meille kerrotaan, että Mercedes-Benz AG on nimetty tapahtuman yksinomaiseksi autokumppaniksi ja että myös autonvalmistaja ja Riot Games työskentelevät yhdessä kokoelmassa kampanjoita, joiden tarkoituksena on lisätä katsojien sitoutumista.
Tämä on itse asiassa neljäs vuosi peräkkäin, kun Mercedes-Benz sponsoroi World Championship:ää, ja tämän lisäksi autonvalmistaja on päättänyt tehdä yhteistyötä ja sponsoroida T1:tä, joka kilpailee tapahtumassa ja jota epäilemättä pidetään suosikkina voittamaan turnaus tänä vuonna.
Sponsorisopimuksen kestosta ja arvosta ei ole mainintaa.