Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
uutiset
MindsEye

MindsEye oli kehittäjien mukaan "alusta alkaen ongelmallinen"

Ilmeisesti entisellä GTA-kehittäjällä Leslie Benziesillä ei ollut aavistustakaan, minkä pelin hän oikeastaan halusi tehdä.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Se, että olemme kaikki siirtyneet muiden julkaisujen mollaamiseen, osoittaa, että MindsEye oli oikeasti vuoden suurin pommi. Se julkaistiin ja unohdettiin kuukaudessa, joten tuntuu hieman ilkeältä haukkua sitä jatkuvasti, mutta jälleen on tullut uusi raportti Build a Rocket Boy -kehittäjän ongelmista. Erityisesti näyttää siltä, että uutta valoa on saatu siitä, miten MindsEye oli alusta asti tuhoon tuomittu.

"Leslie [Benzies] ei koskaan päättänyt, minkä pelin hän halusi tehdä. Ei ollut mitään yhtenäistä suuntaa", sanoi eräs Build a Rocket Boy -kehittäjä BBC:lle puhuessaan. On myös raportoitu, että huolenaiheille naureskeltiin, kritiikki jätettiin huomiotta eikä siihen koskaan puututtu.

Benzies alkoi vaatia, että tietyt viat ja ongelmat käsiteltiin ensisijaisesti, ja niitä pidettiin "Leslie-lippuina". Sillä ei ollut väliä, mitä tiimi työsti, sillä Leslie-tiketti "oli hoidettava".

Benziesiä ja koko johtoryhmää kritisoidaan kovasti tässä kirjoituksessa, koska heillä ei vain näyttänyt olevan käsitystä siitä, mihin peli oli menossa. Tämä suunnan puute "vaivasi projektia alusta asti" ja tarkoitti sitä, että julkaisuun mennessä pelaajillakaan ei ollut aavistustakaan, mitä heidän piti ajatella MindsEyesta.

MindsEye

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä