
MLS, Major League Soccer, kasvattaa suosiotaan Yhdysvalloissa, kiitos kansainvälisten tähtien, kuten Leo Messin, allekirjoittamisen ja Applen raharuiskeet, joka allekirjoitti vuonna 2023 kymmenen vuoden sopimuksen kilpailun yksinoikeuksista. Silti jalkapallo ei ole Yhdysvalloissa yhtä vahvaa kuin amerikkalainen jalkapallo, joten Apple on keksinyt idean sen lisäämiseksi, nimeltään Sunday Night Soccer.
Todellisuudessa se ei ole lainkaan alkuperäinen idea. Vaikka niitä pelataan nyt koko viikonlopun, sunnuntai on perinteisesti ollut jalkapallopäivä Euroopassa ja Latinalaisessa Amerikassa, päivä, jolloin suurin osa liigojen peleistä järjestettiin. MLS ja Apple ovat ottaneet tämän perinteen ja tehneet siitä "amerikkalaisen tavan": joka viikko yksi nimetty peli lähetetään Sunday Night Soccer -bannerin alla, jossa on "parannettu tuotanto ja omistettu studio-ohjelmointi", räätälöidyt grafiikat (englanniksi ja espanjaksi) ja omistetut peliä edeltävät ja sen jälkeiset ohjelmat.
Toinen suuri erityispiirre on, että tämä sunnuntaipeli on kaikkien Apple TV+ -tilaajien katsottavissa ilmaiseksi. Loput pelit ovat saatavilla MLS Season Passin kautta, joka on saatavilla tänä vuonna uusien vaihtoehtojen, kuten DirectTV: n tai Xfinityn, kautta.
MLS:n uusi kausi alkaa 22. helmikuuta. Se on liigan 30. kausi, joka pidettiin ensimmäisen kerran vuonna 1996, ja sattumalta sillä on myös 30. franchising-debyytti, San Diego FC. Tämä uusi joukkue saa myös kunnian tähdittää ensimmäistä sunnuntain jalkapalloiltaa MLS Cupin mestaria LA Galaxya vastaan 23. helmikuuta, ottelussa, joka lähetetään myös suorana lähetyksenä Times Squarella.