Usein suurisuisuudestaan tunnettu pelisuunnittelija Peter Molyneux myöntää avoimesti, ettei Fable II ollut kaikin puolin onnistunut seikkailu. Ongelmia aiheuttivat muun muassa ohjelmointivirheet, joita oli vielä julkaisun alla 61 000 kappaletta.
Osa virheistä näkyi myöhemmin julkaisun jälkeen, kun osa pelaajista ei voinut läpäistä seikkailua tarinan jumiuduttua tiettyyn tilanteeseen.
"Rehellisesti sanoen siinä oli joitakin hirvittävän sekavia juttuja", Molyneux sanoi GamesIndustry.bizille.
"Kiirehdimme loppumetreillä ja meillä oli kamala vaihe, jossa peli muuttui kauniista ja ominaisuuksiltaan rikkaasta vähemmän kauniiksi ja suppeammaksi, koska meillä oli niin paljon bugeja."
Molyneux'n mielestä hoppuilu ei ollut ainoa ongelma, vaan pelisuunnittelussakin oli jotain pielessä. Esimerkiksi hehkutettu naimisiinmeno jäi ilman tarkoitusta eikä tarinaan panostettu riittävästi.
Molyneux lupaa, että tänä vuonna tulevassa Fable III:ssa virheistä on otettu opiksi.