Dansk
Svenska
Norsk
English
Deutsch
Italiano
Português
Français
Nederlands
中文版
Indonesia
Polski
日本語
한국어
Česko
Ελληνικά
Türkçe
Tiếng Việt
عربي
Digitaalisten pelimyyntien osuus kasvaa jatkuvasti, ja se näkyy jo nyt tavalla ja toisella. Jälleenmyyjät ovat vähentäneet fyysistä pelimyyntiään, ja ajoittain tunnettujakin pelejä julkaistaan pelkästään digitaalisena. Osa uskoo silti edelleen fyysisen pelin voimaan.
Nintendon uusimman talouskatsauksen yhteydessä iso pomo Shuntaro Furukawa ilmoitti, että tavoitteena on ohjelmistomyynnin (eli siis pelien) maksimointi, eikä siis digitaalisten myyntien maksimointi. Voidaan siis olettaa, että jatkossakin Nintendo haluaa pelinsä myös fyysisenä.
"Our objective is not to simply increase the share of digital sales, but to maximize overall game software sales, including sales of physical software. This policy will remain unchanged going forward."