Suomi
Gamereactor
guide
Civilization VII

Civilization VII: Jokaisen johtajan ainutlaatuiset kyvyt selitetty

Olemme valinneet Civilization VII kaikki johtajaharrastajat ja -ominaisuudet, jotta tiedät, kuka sopii pelityyliisi.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Civilization VII saattaa julkaista virallisesti vasta ensi viikolla, mutta jos olet ostanut pelin Deluxe- tai Founders Edition -version, saat viisi päivää ennakkokäyttöä, mikä tarkoittaa, että peli on käytännössä ulkona olematta ulkona, jos se on järkevää. Joka tapauksessa, kun aloitat Civilization VII -pelisi, sinun on valittava johtaja sivilisaatiosi rinnalle riippuen aikakaudestasi. Johtajasi käy kuitenkin pelin läpi kanssasi antiikista nykyaikaan, joten sinun kannattaa tehdä oikea valinta. Pidemmittä puheitta, tässä ovat kaikki Civilization VII johtajat ja mitä he tekevät, joten tiedät kumman valita:

Amina - taloudellinen/militaristinen

+1 Resurssien kapasiteetti kaupungeissa
+1 kulta ikää kohden kutakin kaupungeille osoitettua resurssia kohden
+5 Taisteluvoima yksiköille tasangoilla ja autiomaassa

Ashoka, maailmanvalloittaja - diplomaattinen/militaristinen

+1 tuotanto jokaista 5 ylimääräistä onnellisuutta kohden kaupungeissa
+10% tuotanto siirtokunnissa, joita et ole perustanut.
Muodollisen sodan julistaminen antaa juhlan
+10 taisteluvoimaa piirejä vastaan kaikille yksiköille juhlan aikana

Ashoka, maailman luopuja - diplomaattinen/ekspansionistinen

+1 Ruoka kaupungeissa jokaista 5 ylimääräistä onnellisuutta kohden
+10% ruokaa kaikissa siirtokunnissa juhlan aikana
Kaikki rakennukset saavat +1 onnellisuuden vierekkäisyyden kaikille parannuksille

Tämä on mainos:

Augustus - kulttuurinen/ekspansionistinen

+2 Tuotanto pääkaupungissa jokaiseen kaupunkiin
Voi ostaa kulttuurirakennuksia kaupungeista
+50% kultaa kaupunkien rakennusten ostamiseen

Tämä on mainos:

Benjamin Franklin - diplomaattinen/tieteellinen

+1 tiede per ikä kaupunkien tuotantorakennuksista
+50 % tuotannosta kohti tuotantorakennusten rakentamista
+1 tiede ikää kohden aloittamistasi tai tukemistasi aktiivisista hankkeista
Voi olla kaksi samantyyppistä pyrkimystä aktiivisena kerrallaan

Katariina Suuri - kulttuurinen/tieteellinen

+2 Kulttuuri ikää kohden esillä Suuret teokset
Rakennukset, joissa on Great Work -paikkoja, saavat 1 lisäpaikan
Tundralle asettuneet kaupungit saavat tiedettä, joka vastaa 25% heidän kulttuuristaan vuorotellen

Kaarle Suuri - militaristinen/tieteellinen

Sotilas- ja tiederakennukset saavat onnellisuuden vierekkäin kortteleille
Hanki 2 ilmaista ratsuväkiyksikköä, kun osallistut juhlaan
+5 taisteluvoimaa ratsuväkiyksiköille juhlan aikana

Konfutse - ekspansionistinen/tieteellinen

25 prosentin kasvuvauhti kaupungeissa
+2 Tiedettä jokaiselle asiantuntijalle

Friederich, barokki - militaristinen/kulttuurinen

Saat upean työn, kun kuvaat siirtokunnan ensimmäistä kertaa
Hanki jalkaväkiyksikkö, kun rakennat kulttuurirakennuksen

Friederich, Vino - militaristinen/tieteellinen

Armeijan komentajat aloittavat ansiokiitoksella
Hanki jalkaväkiyksikkö, kun rakennat tiederakennuksen

Harriet Tubman - diplomaattinen/militaristinen

+100% vaikutus vakoilutoimien käynnistämiseen
Hanki 5 sotatukea kaikista sinua vastaan julistetuista sodista
Yksiköt ohittavat kasvillisuuden liikkumisrangaistukset

Hatshepsut - Kulttuurinen/taloudellinen

+1 Kulttuuria jokaiselle tuodulle resurssille
+15% Tuotanto rakennusten ja ihmeiden rakentamiseen purjehduskelpoisten jokien vieressä sijaitseviin kaupunkeihin

Himiko, korkea shamaani - kulttuurinen/diplomaattinen

+2 Onnellisuus ikää kohden onnellisuusrakennuksissa
+50% Tuotanto kohti onnellisuusrakennusten rakentamista
+20% Kulttuuri, mutta -10% Tiede. Nämä vaikutukset kaksinkertaistuvat juhlan aikana

Himiko, Wan kuningatar - diplomaattinen/tieteellinen

Hanki ainutlaatuinen Friend of Wei -hanke, jonka voi suorittaa liittoutumana ja antaa sinulle ja liittolaisellesi +25% tiedettä
+4 Tiedettä ikää kohden jokaiselle johtajalle, jonka kanssa olet ystävällinen tai avulias
Voi tukea pyrkimyksiä ilmaiseksi

Ibn Battuta - Ekspansionisti/jokerimerkki

Saa 2 jokerimerkkiattribuuttipistettä kunkin aikakauden ensimmäisen Civicin jälkeen
+1 Näkökyky kaikille yksiköille
Hanki ainutlaatuinen pyrkimys nimeltä Trade Maps, jonka avulla voit vähitellen nähdä muiden johtajien tutkimat alueet

Isabella - ekspansionistinen/taloudellinen

Hanki 300 kultaa joka kerta, kun löydät luonnonihmeen. Bonus 100 kultaa, jos se on kaukaisissa maissa
+100% laattojen saanto Natural Wondersista
+50% kultaa merivoimien yksiköiden ostamiseen
-1 Merivoimien yksiköiden kultahuolto

José Rizal - kulttuurinen/diplomaattinen

Kun saat palkintoja narratiivisesta tapahtumasta, saat lisäksi 20 kulttuuria ja kultaa ikää kohden
Sisältää muita kerronnallisia tapahtumia
+50% Juhlan kesto
+50% Onnellisuus kohti juhlaa

Lafayette - kulttuurinen/diplomaattinen

Saa ainutlaatuisen pyrkimyksen nimeltä Reform, joka antaa ylimääräisen sosiaalipoliittisen paikan.
+1 Taisteluvoimaa jokaiselle perinteelle, mutta ei politiikalle, joka on sijoitettu hallitukseen. +2 Kulttuuri ja onnellisuus ikää kohden siirtokunnissa. Nämä vaikutukset kaksinkertaistuvat kaukaisissa maissa.

Machiavelli - diplomaattinen/taloudellinen

+3 Vaikutus ikää kohden
Saat 50 kultaa ikää kohden, kun diplomaattiset toimesi hyväksytään, tai 100 kultaa, kun ne hylätään
Ohittaa suhdevaatimukset muodollisten sotien julistamisessa
Voi periä joukkoja kaupunkivaltioista, joista et ole Suzerain

Napoleon, keisari - taloudellinen/diplomaattinen

Saa ainutlaatuisen sanktion nimeltä Continental System. Vähentää kohdejohtajan kauppareitin rajaa kaikkiin muihin johtajiin yhdellä
+8 kultaa ikää kohden jokaisesta johtajasta, jonka kanssa olet epäystävällinen tai vihamielinen
Voi hylätä pyrkimykset ilmaiseksi

Napoleon, vallankumouksellinen - militaristinen/kulttuurinen

+1 Liikkuminen kaikille maayksiköille
Vihollisyksikön kukistaminen tarjoaa kulttuuria, joka vastaa 50 % sen taisteluvoimasta

Pachacuti - taloudellinen/ekspansionistinen

Kaikki rakennukset saavat +1 Food Adjacency for Mountains
Vuorten vieressä olevilla asiantuntijoilla ei ole onnellisuushuoltoa

Tecumseh - militaristinen/diplomaattinen

+1 Ruoka ja tuotanto ikää kohden siirtokunnissa jokaiselle Ciy-osavaltiolle, josta olet Suzerain
+1 Taisteluvoima kaikille yksiköille jokaiselle kaupunkivaltiolle, jonka Suzerain olet

Trung Trac - militaristinen/tieteellinen

Hanki 3 ilmaista tasoa ensimmäisellä armeijan komentajallasi
20% komentajakokemus
+10% tiedettä trooppisissa kaupungeissa. Tämä kaksinkertaistuu, kun julistat muodollisessa sodassa

Xerxes, kuninkaiden kuningas - taloudellinen/militaristinen

+3 Taisteluvoima yksiköille, jotka hyökkäävät puolueettomalla tai vihollisen alueella
Saat 100 kulttuuria ja kultaa ikää kohden, kun valloitat siirtokunnan ensimmäistä kertaa
+10% kultaa kaikissa siirtokunnissa. Kaksinkertaistunut siirtokunnissa, joita et ole perustanut
+1 Tilitysraja ikää kohden

Xerxes, Archaemenid - kulttuurinen/taloudellinen

+1 Kauppareitin raja kaikkien muiden johtajien kanssa
Hanki 50 kulttuuria ja 100 kultaa ikää kohden, kun rakennat kauppareitin tai tien
+1 Kulttuuria ja kultaa ikää kohden ainutlaatuisissa rakennuksissa ja parannuksissa

Jos haluat myös tutustua sivilisaatioihin, joita voit pelata, katso alla oleva video:

HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä