Wuchang: Fallen Feathers, kiinalaisen Leenzee Games -studion debyytti Soulslike, julkaistiin 24. heinäkuuta ja se nousi nopeasti 131 518 samanaikaiseen pelaajaan Steamissa. Tämä tekee siitä kaikkien aikojen pelatuimman Soulslike-pelin, joka ei ole FromSoftwaren tuotannosta, ja se ohitti Dark Souls 3:n ja Sekiron 24 tunnin sisällä. Ainoastaan Elden Ring ja Black Myth: Wukong (jos ne lasketaan mukaan) ovat menestyneet genressä paremmin.
Osa sen saavutettavuudesta johtuu Game Passin samanaikaisesta julkaisusta, joka laajensi sen PC- ja konsolikäyttöä. Vaikuttavista luvuista huolimatta pelaajat ovat kuitenkin moittineet Wuchangia vakavista suorituskykyongelmista, erityisesti Nvidian näytönohjaimilla.
Steam-arvostelut ovat valtaosin negatiivisia. Vain alle 25 prosenttia niistä on positiivisia. Raportit mainitsevat suurimmiksi ongelmiksi änkyttämisen, huonot ruudunpäivitysnopeudet ja pelin rikkovat bugit. Jotkut syyttävät Unreal Engine 5:n vaativaa tekniikkaa, toiset taas sanovat, että kyse on vain huonosta optimoinnista.
Leenzee, noin 160 kehittäjän suhteellisen pieni studio, on luvannut korjauksia. Jos he onnistuvat, Wuchang voi silti vakiinnuttaa paikkansa Souls-genren läpimurtohitiksi.