Marraskuun 25. päivä on se päivä, jolloin tuottaja ja studion perustaja Ian Bell ja hänen luotettava tiiminsä (jotka aikoinaan tekivät GTR 2:n, Need for Speed: Shiftin ja Project Carsin 1/2) julkaisevat tulevan uuden simracing-nimikkeensä Project Motor Racing ja tiistai-iltana nähdyn Gamescom-trailerin perusteella peli on julkaisuun mennessä täysin valmis yli kymmenellä eri kilpa-ajoluokalla ja yli sadalla eri autolla. Saamme huimat 27 uutta laserskannattua (tosielämän) kilparataa ja täysin dynaamisen reaaliaikaisen sään yhdessä heidän uuden rengasfysiikkamoottorinsa kanssa, joka on rakennettu julkaisijan Giants Softwaren toimittamaan Farming Sim -moottoriin.
Pelissä ei kuitenkaan välttämättä ole VR-tukea julkaisuvaiheessa, mikä ilmoitettiin tänään Gamescomissa ja on vastoin Bell & Co:n aiemmin tänä vuonna levittämiä tietoja. Straight4 Studiosin kehityspäällikkö Kevin Boland puhui simracing-sivusto Traxionille aiemmin tänään ja sanoi seuraavaa :
"Tavoitteena on, että VR on mukana julkaisussa, mutta jos ei ole, se tulee pian sen jälkeen. Toteutusjärjestyksemme on saada ensin kunnollinen kolmen näytön tuki, ja sitten tarkastelemme VR:ää, koska itse asiassa tekniikka johtaa luonnollisesti VR:n tekemiseen. Haluamme VR:n ja saamme sen, mutta meillä on myös realistinen aikataulu, ja uskon, että useimmat ihmiset haluaisivat mieluummin työskennellä fysiikan parissa kuin VR:n parissa tässä vaiheessa. Olemme kunnianhimoisia luokkien lukumäärän ja levinneisyyden suhteen. Mutta, mikä on todella tärkeää, on se, että kun tämä peli on julkaistu, emme aio yhtäkkiä kadota, vaan työskentelemme yhä enemmän ja enemmän ja enemmän ja enemmän päivitysten kanssa."
PSVR2-tuesta hän sanoi selvästi, että sitä ei tule:
"Playstation VR 2 -tukea ei ole tällä hetkellä suunnitteilla."
<bild></bild>