The Blood of Dawnwalkerin kerronta on kiehtonut meitä siitä lähtien, kun kehittäjä Rebel Wolves paljasti, kuinka se perustuisi melko tiukkaan aikatauluun. Kuten pelin ohjaajan haastattelusta tiedämme, aika on enemmänkin valuuttaa The Blood of Dawnwalkerissa, mutta vaikka kello ei tikittäisikään jatkuvasti, voit päättää pelin niin nopeasti kuin haluat.
IGN:lle puhuneelta luovalta johtajalta Mateusz Tomaszkiewiczilta kysyttiin, miten tämä vaikuttaa pelin loppuratkaisuihin. "Tämä on hyvin monimutkainen yhteyksien verkko", sanoi Tomaszkiewicz. "Voin kertoa, että loppujen parissa työskentelevä suunnittelija on... sanotaan vaikka [It's Always Sunny in Philadelphian Charlie Dayn] meemi punaisella teipillä. Se on periaatteessa hän. Se on hauskaa, mutta on paljon, mitä seurata."
Myös jatko-osia on luvassa The Blood of Dawnwalkerille, sillä Rebel Wolves haluaa näyttää enemmän siitä piilotetusta yliluonnollisesta maailmasta, jonka se on luonut Coenin ensimmäisen luvun myötä. "IP:ssä on paljon muutakin kuin vaikkapa pelkkiä vampyyrejä", sanoi Tomaszkiewicz. "On olemassa kokonainen piilotettu maailma, jota emme tutki tarkoituksella tässä ensimmäisessä pelissä. Haluamme jättää paljon polttoainetta jatko-osille ja niin edelleen. Mutta jätämme leivänmuruja ja vihjaamme näistä asioista. Joten kyllä, meillä on yleinen ajatus siitä, mihin haluamme viedä Coenin."
The Blood of Dawnwalker julkaistaan vuonna 2026 Xbox Series X/S:lle, PS5:lle ja PC:lle.