Sony Picturesin toimitusjohtaja ei usko, että KPop Demon Hunters olisi ollut varma teatterimenestys

"Sitä on vaikea sanoa. Se on mahdollista, mutta en usko, että se on niin selvää."
Kirjoittaja: Ben Lyons
Julkaistu 2025-09-08

Netflixiä vuonna 2025 ei ole määritellyt Squid Game tai Wednesday, vaan KPop Demon Hunters, animaatioelokuva, joka debytoi striimauspalvelussa ja josta tuli nopeasti yksi sen kaikkien aikojen suurimmista projekteista, erityisesti sen suurin pitkä elokuva.

Tämä menestys on saanut monet kyseenalaistamaan, oliko Sonyn päätös myydä elokuva Netflixille oikea sen sijaan, että se olisi tuotu teattereihin osana omia projektejaan. Vaikka kysymys on aiheellinen, Sony Pictures toimitusjohtaja Ravi Ahuja ei usko, että asia on niin yksinkertainen.

Puhuessaan The Wrapin kanssa Ahuja ilmaisi: "Mielestäni se oli oikeassa kodissa. Tehtävämme on tehdä hyvää sisältöä ja löytää oikea koti. Ja mielestäni 'KPop Demon Huntersin' oikea koti oli Netflix. Olisiko se voinut olla teatterilevitys? Sitä on vaikea sanoa. Se on mahdollista, mutta en usko, että se on niin selvää."

Ottaen huomioon, että elokuvalle on tulossa jatko-osia, ehkä Netflix pyrkii antamaan jatko-osalle aikaa teattereiden valokeilassa ennen sen suurta Netflix-debyyttiä, samalla tavalla kuin monet sen palkintotoiveet heijastavat, mukaan lukien tuleva Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery.

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin