Ei ole mitään uutta, että kehittäjät ja julkaisijat haluavat siirtää pelejään ennen suuria julkaisuja, ja niinkin hiljattain kuin viime viikolla ilmestynyt Hollow Knight: Silksong, useat yritykset valittivat ja/tai ryhtyivät toimiin. Mutta... mikään ei tietenkään ole Grand Theft Auto VI:ta isompi.
Pelin vuoden myöhästyminen syksystä 2025 toukokuuhun 2026 oli valtava, ja se aiheutti shokkiaaltoja muiden yhtiöiden julkaisusuunnitelmissa, ja jotkut tekivät kalliin päätöksen siirtää pelejään - vain päätyäkseen jälleen kerran Rockstarin kuudennen osan rinnalle. Kaikki eivät kuitenkaan suhtautuneet asiaan negatiivisesti, sillä ne, jotka vielä suunnittelivat julkaisevansa pelinsä tänä syksynä, pääsivät itse asiassa eroon pahimmasta kilpailijastaan.
MinnMaxin haastattelussa Sucker Punchin luovalta johtajalta Nate Foxilta kysyttiin, oliko samppanjaa poksautettu, kun Grand Theft Auto VI:n myöhästyminen varmistui. Fox hymyili korvasta korvaan ja vastasi:
"Olemme kaikki vielä krapulassa. Monen kuukauden krapula. Se oli hieno päivä."
Sucker Punch työstää parhaillaan Ghost of Yoteita, joka saavutti hiljattain kultaisen statuksen (eli valmistui ja lähti monistukseen) ja on näin ollen täysin valmis ensi-iltaan 2. lokakuuta.