LocalThunk selittää, miksi Balatron iso 1.1-päivitys ei saavu vuonna 2025

Lyhyesti sanottuna: "Olen hidas".
Kirjoittaja: Ben Lyons
Julkaistu 2025-09-15

Jos olet odottanut innokkaasti uutisia siitä, milloin Balatron luvattu 1.1-päivitys saapuu, meillä on jotain kerrottavaa siltä rintamalta, vaikkei se olekaan luonnostaan positiivinen.

Kehittäjä LocalThunk on julkaissut blogikirjoituksen, jossa hän kertoo, että luvattu päivitys on yhä tulossa, mutta se on vielä jonkin aikaa odotettavissa. Se ei enää debytoi vuonna 2025, ja syy tähän on se, että he ottavat sen kanssa rauhassa ja palaavat takaisin pelin tyypillisempään kehitysrytmiin, joka on yksinkertaisesti muutama tunti päivässä, koska he ovat "harrastajakehittäjä sydämeltään ja rakastan puuhastelua".

Kuten LocalThunk selittää : "pidin taukoa kaikesta peliin liittyvästä muutaman kuukauden ajan vuoden 2025 alkuun asti, jolloin palasin hyvin hitaasti takaisin työn pariin. Päätin kuitenkin työskennellä pelin parissa vain kuten projektin alkaessa, harrastelijana (muutama tunti päivässä, enkä aina 1.1-päivityksen parissa), ja kävi ilmi, että se on paljon hitaampaa kuin työskennellä crunch-moodissa 12 tuntia päivässä, kuten tein julkaisun aikoihin."

He toteavat myös, että he eivät ole koskaan asettaneet määräaikaa Balatron asioiden valmiiksi saamiselle, eivätkä aio aloittaa sitä nytkään, minkä vuoksi he eivät aio noudattaa päivityksen aiemmin suunniteltua vuoden 2025 julkaisupäivää.

Jos olet huolissasi siitä, että tämä lähestymistapa saattaa johtaa siihen, että LocalThunk hylkää pelin pian, he myös selittävät: "Kirjoitin muutama kuukausi sitten, että sain vihdoin 100 % saavutuksista Balatrossa, ja varmuudeksi, Balatron pelaaja minussa ei missään nimessä anna minun kävellä pois tämän pelin kehittämisestä. Olen jo nyt superin innostunut yrittämään 100 %:sti peliä uudestaan toisesta profiilista, kun 1.1 on valmis. Voitte olla varmoja, että se tulee tapahtumaan."

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin