"Aivan kuin Black Mirror -jaksossa", kommentoi eräs henkilö uutisen luettuaan. Samsung on vahvistanut, että tietyt Family Hub -jääkaapit näyttävät pian mainoksia oviensa näytöissä, kun ne ovat käyttämättömänä. Tällä hetkellä Yhdysvalloissa käynnistyvän pilottiohjelman tavoitteena on tarjota kuratoituja kampanjoita säilyttäen samalla mainokseton kokemus tietyissä teemoissa, kuten Art ja Gallery. Mainokset voidaan hylätä yksitellen, jolloin varmistetaan, etteivät ne toistu kampanjan aikana, ja ulkoasu voi mukautua personointivaihtoehtojen perusteella. Käyttäjät voivat välttää mainoksia katkaisemalla yhteyden internetiin, mutta tämä poistaisi käytöstä myös useita älykkäitä ominaisuuksia. Mitä mieltä sinä olet tästä? Tietenkin, jos haluat lisätietoja, voit tehdä sen seuraavan linkin kautta. Go!