Aikakautena, jolloin jokainen arvokas autonvalmistaja on muuttanut tai ainakin "raikastanut" graafista identiteettiään ja näin ollen myös logoaan, Suzuki on tietenkin myös liittynyt tähän joukkoon. Japanilainen autojätti on kuitenkin valinnut varovaisemman lähestymistavan kuin monet kilpailijansa (mukaan lukien Kia, jonka uutta logoa on lähes mahdoton tulkita sellaiselle, joka ei tiedä etukäteen, mikä se on tai mitä se sanoo) ja on lähinnä vain karsinut hopeisen, ikonisen tunnuksensa sekamelskaa.
Official statement:
Suzuki Motor Corporation on uudistanut tuotteissaan käytettävän tunnuksen ensimmäistä kertaa 22 vuoteen. Uusi tunnus kuvastaa yrityksen hiljattain käyttöön otettua iskulauseen "By Your Side", ja se ilmentää Suzukin perustamisesta lähtien jatkunutta vankkumatonta sitoutumista "keskittyä asiakkaaseen" sekä uusia mahdollisuuksia tulevaisuutta varten. Tämän pysyvän sitoumuksen ilmaisemiseen on säilytetty Suzukin yritystunnuksen ääriviivat, ikoninen S-kirjain, ja samalla on otettu käyttöön digitaaliseen aikakauteen sopiva litteä muotoilu, joka edustaa uusia mahdollisuuksia. Lisäksi perinteinen kromipinnoite on korvattu kirkkaalla hopeamaalilla ympäristövaikutusten vähentämiseksi ja siirtymisen ilmaisemiseksi kohti uutta aikakautta. Uusi tunnus esitellään konseptimalleista alkaen Japan Mobility Show 2025 -tapahtumassa.