Respawn Entertainment on perustellut Titanfallin lähes 50 gigatavun asennuskokoa. Studion mukaan peliin ei ole piilotettu lukittua lisäsisältöä - sen sijaan suuri koko selittyy lähes kokonaan äänillä.
Xbox Onella, jolla peli on noin parinkymmenen gigan kokoinen, äänet pidetään pakattuina ja puretaan lennossa. PC-versiossa lennossa purkaminen olisi kuitenkin nostanut pelin minimivaatimuksia niin paljon, ettei sitä välttämättä olisi saatu pyörimään vanhemmilla tuplaydinprosessoreilla.
Niinpä PC-versio purkaa äänet asennusvaiheessa valmiiksi, jotta niiden käsittelystä ei koidu prosessorille ylimääräistä taakkaa pelin aikana. Ainoa haittapuoli on se, että pelin tilavaatimus pamahtaa kertaluokkaa suuremmaksi kuin Xbox Onella.
Titanfall julkaistaan molemmille alustoille huomenna. Xbox 360 -versio seuraa loppukuusta. Lue arvio tästä.