Pelisuunnittelija pyysi avoimesti anteeksi Sacred 3 -floppia

Kirjoittaja: Arttu Rajala
Julkaistu 2014-08-18

Keen Gamesin kehittämä ja elokuun alussa ilmestynyt Sacred 3 otettiin vastaan fanien ja kriitikoiden keskuudessa vaisusti. Gamereactorin arviossa peliä kuvailtiin heikoksi erityisesti hintaansa nähden, eikä menestys esimerkiksi Metacriticin sivuilla ole ollut kummoista (PC:llä 60, PS3:lla 61 ja X360:llä 50/100).

Tätä vaisua esitystä on nyt noussut avoimesti pyytämään anteeksi yksi pelin suunnittelijoista. Sascha Wagentrots pahoitteli huonoa lopputulosta Steam-keskustelupalstalla ja hyvän tahdon eleenä antoi pois oman Steam-pelikoodinsa.

"Pyydän anteeksi sarjan kovimmilta faneilta, jotka eivät saaneet toivomaansa peliä. -- Voin selittää vain sanomalla, ettei kannata yliarvioida, mitä pieni kehittäjä voi tehdä ison julkaisijan kovassa painostuksessa", kertoi Wagentrots viestissään.

Viestin voi lukea kokonaisuudessaan täältä.

Lisää luettavaa ja kuvia löydät Gamereactor.fi

Takaisin