Larian Studios työstää juuri kahta uutta roolipeliä. Molemmat käyttävät tänä vuonna julkaistun Divinity: Original Sinin pelimoottoria. Asiasta kerrottiin yrityksen blogissa. Tähän moottoriin turvaaminen tarkoittaa heidän mukaansa sitä, että kehittäjät voivat keskittyä enemmän sisällöntuotantoon. Heidän ei kannata lähteä keksimään pyörää uudelleen, mutta he voivat kuitenkin korjata siinä esiintyneitä puutteita.
"Se antaa meille syyn käyttää paljon aikaa korjataksemme asioita, jotka eivät toimineet kovin hyvin Divinity: Original Sinissä", kirjoitti Larian Studiosin perustaja Swen Vincke. "Tämä tarkoittaa sitä, että nykyiset pelaajat voivat odottaa peliin parannuksia niin kauan kuin kehitämme [pelimoottorin kanssa] yhteensopivia pelejä. Lisäksi kehitystyökaluja parannetaan vielä pitkään, joten saamme nähdä tulevaisuudessa entistä parempia fanien tuotoksia."
Vincke ei kuitenkaan suostunut kertomaan vielä mitään kehityksessä olevista peleistä. Saammeko nähdä Divinity: Original Sinin maailmaan sijoittuvia pelejä, vai jotain täysin uutta? Siitä emme voi sanoa mitään, mutta toivottavasti saamme lisää informaatiota pian.
Oletko jo lukaissut Divinitystä kirjoittamamme arvion? Siitä selviää hyvin, miksi tämä indie-peli on erityisesti vanhoista roolipeleistä pitävien konkarien mieleen.